• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Löst lån på 1.1 miljon

Titti det

Viktig medlem
Poäng: 187
Blev medlem
25 April 2020
Meddelanden
60
Mottagna reaktioner
66
Poäng
187
Nu är allt klart! Har inte ett lån på uc längre.. känns helt otroligt! Levt över mina tillgångar under så många år. Tjänar inte bra så att jag lyckats få blancon på 1.1 milj är så märkligt. Får skylla mig själv osv men iallafall. Nu är ekonomin totalt sanerad. Bolånet är utökat och jag ska amortera 6000 kr i månaden. Mot cirka 30 i månaden i kostnader för alla lån. Har kvar 4 lån utanför uc som jag ska köra järnet att bli av med. Aldrig mer ett lån!
Har även sökt hjälp för mitt shoppingberoende och hoppas det kan hjälpa.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Nu är allt klart! Har inte ett lån på uc längre.. känns helt otroligt! Levt över mina tillgångar under så många år. Tjänar inte bra så att jag lyckats få blancon på 1.1 milj är så märkligt. Får skylla mig själv osv men iallafall. Nu är ekonomin totalt sanerad. Bolånet är utökat och jag ska amortera 6000 kr i månaden. Mot cirka 30 i månaden i kostnader för alla lån. Har kvar 4 lån utanför uc som jag ska köra järnet att bli av med. Aldrig mer ett lån!
Har även sökt hjälp för mitt shoppingberoende och hoppas det kan hjälpa.
Härligt :) lycka till
 

Peach

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 757
Blev medlem
24 December 2019
Meddelanden
1 490
Mottagna reaktioner
998
Poäng
757
Nu är allt klart! Har inte ett lån på uc längre.. känns helt otroligt! Levt över mina tillgångar under så många år. Tjänar inte bra så att jag lyckats få blancon på 1.1 milj är så märkligt. Får skylla mig själv osv men iallafall. Nu är ekonomin totalt sanerad. Bolånet är utökat och jag ska amortera 6000 kr i månaden. Mot cirka 30 i månaden i kostnader för alla lån. Har kvar 4 lån utanför uc som jag ska köra järnet att bli av med. Aldrig mer ett lån!
Har även sökt hjälp för mitt shoppingberoende och hoppas det kan hjälpa.


Så sjukt starkt jobbat! :faceheart::tummen:
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 907
Poäng
1 247
Fantastisk bra. Hur gjorde du? Vilka banker? Sitter i nästan identisk sits men med bra lön.
 

Commsnder

Aktiv medlem
Poäng: 157
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
35
Mottagna reaktioner
54
Poäng
157
Nu är allt klart! Har inte ett lån på uc längre.. känns helt otroligt! Levt över mina tillgångar under så många år. Tjänar inte bra så att jag lyckats få blancon på 1.1 milj är så märkligt. Får skylla mig själv osv men iallafall. Nu är ekonomin totalt sanerad. Bolånet är utökat och jag ska amortera 6000 kr i månaden. Mot cirka 30 i månaden i kostnader för alla lån. Har kvar 4 lån utanför uc som jag ska köra järnet att bli av med. Aldrig mer ett lån!
Har även sökt hjälp för mitt shoppingberoende och hoppas det kan hjälpa.

Samma situation här. Bytt bank och har bakat in det mesta i bolånet. Så tacksam. Men undrar detsamma som dig hur kan man lyckas få blanco för så höga summor? :/
 

Morran

V.I.P
Poäng: 187
Blev medlem
3 Januari 2021
Meddelanden
300
Mottagna reaktioner
53
Poäng
187
Usch ja det är ju samma för mig och finns säkert många fler. Jag är sjukt besviken på mig själv att jag inte tagit tag i detta tidigare. Ångest och hela tiden en fasad allt är så bra..

Men ni båda är ju exempel på att det går att lösa. Håll tummarna att det kommer funka för mig också!
Jag kommer helt enkelt få släppa fasaden och krypa till korset, gå till banken och be snällt om hjälp.
Jag hoppas att jag får en chans att ordna upp detta. Jag är ingen dålig människa, det har bara gått överstyr.
 

Commsnder

Aktiv medlem
Poäng: 157
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
35
Mottagna reaktioner
54
Poäng
157
Usch ja det är ju samma för mig och finns säkert många fler. Jag är sjukt besviken på mig själv att jag inte tagit tag i detta tidigare. Ångest och hela tiden en fasad allt är så bra..

Men ni båda är ju exempel på att det går att lösa. Håll tummarna att det kommer funka för mig också!
Jag kommer helt enkelt få släppa fasaden och krypa till korset, gå till banken och be snällt om hjälp.
Jag hoppas att jag får en chans att ordna upp detta. Jag är ingen dålig människa, det har bara gått överstyr.

Ja märkligt att det inte finns stopp som gör att det inte går så långt men någon tjänar ju kosing på det med
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp