• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Leasing VW.

fcederberg

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
26 Augusti 2022
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
3
Poäng
7
Fick svar att det inte går. De sa att det finns ett färskt skuldsaldo vilket är märkligt för det finns inget skuldsaldo. De sa att det inte heller går om jag har en medsökande. Däremot så sa de att jag kunde leasa i maj 2023 vilket också är märkligt för då har inte betalningsanmärkningen gått ut.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Hannes.mff

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
27 Augusti 2022
Meddelanden
101
Mottagna reaktioner
39
Poäng
147
Fick svar att det inte går. De sa att det finns ett färskt skuldsaldo vilket är märkligt för det finns inget skuldsaldo. De sa att det inte heller går om jag har en medsökande. Däremot så sa de att jag kunde leasa i maj 2023 vilket också är märkligt för då har inte betalningsanmärkningen gått ut.
Vad skumt… hur kan dem se i förväg en viss månad att det kommer att gå att leasa då? :O tycker VW finans är skumma/krångliga.

Tråkigg att det inte gick för dig.
 

fcederberg

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
26 Augusti 2022
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
3
Poäng
7
Vad skumt… hur kan dem se i förväg en viss månad att det kommer att gå att leasa då? :O tycker VW finans är skumma/krångliga.

Tråkigg att det inte gick för dig.
Det är som det är. Jag får åka kommunalt till och från jobbet 4 timmar om dagen så länge och köpa en billig skitbil sen när jag har råd. :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp