Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lendo, val!?

Hej! Gjorde en ansökan hos lendo i fredags och har än så länge fått 2 erbjudanden, ett på santander på halva beloppet och ett på remember på hela beloppet. nu är frågan vilket av dessa två bolag som är lättast att ha att göra med? Hört att vissa fått avslag hos remember fastän dem skickat beviljad ansökan, hur är det med santander? Vill ha ett så problemfritt val som möjligt så tacksam för svar från er med erfarenhet från dessa 2 bolag! Inga har begärt kompletteringar ännu men har någon av dessa aktörer krävt det senare fastän det inte står på lendo?

Jag har lån hos santander och är hur nöjda som helst med dom. Har dom på e-faktura men dom skickar ändå ut post för lånet varje månad. Dom har aldrig ringt till mig när man har varit sen en månad utan skickar bara ut en påminnelse. Och ibland så har man rätt till att få en månadsfri månad. Hur lätta dom är att få vet jag inte då det var några år sen jag tog detta lån. Men har för mig att det var inte några problem alls utan signerade bara och efter några dagar så var pengarna på mitt konto.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp