1. Zmarta - Forumets favorit 2. Lendo - Ett bra alternativ 3. Brixo Privatlån - Ingen UC 4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande 5. Klaralån - Lån utan UC 6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande 7. Lumify - Lån utan UC 8. Kredio - Lån utan UC 9. Ferratum - Lån utan UC 10. Brixo - Lån utan UC 11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Grattis och så härligt att höra Men jag vill ju veta vilken lösning du kom på ... så jag kan lägga till den till listan med "smarta lösningar" när det kniper
Vi kämpar vidare! Jag har slutbetalat Vivuslånet i april... känns så långt tills dess med tanke på att det nästan är 2000 kr/mån men i alla fall längtar jag till dess.
Ja jag har definitivt inte löst allt , men det ordnade sig till lite bättre , jag har skyhöga skulder kvar och 3 nya betalningsanm. då jag valde att släppa tre lån till inkasso och det av lite mer seriösa ,två av dem för jag orka inte prata med dem mera och den tredje ja var så pass efter där så det var döfött komma ifatt men alla tre har bra inkasso att prata med så när det gäller dem så blev det bra och anmärkningarna visste jag skulle komma jag har slutat att bry mig om uc och det . Vet urdumt men jag ids inte längre.
men kämpar vidare och det kommer att bli bra så småningom. Så gott folk kämpa vidare