• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Litet snabblån, betalningsanmärkningar

emolen

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
12 Juni 2018
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Hej,

Jag behöver lite råd. Jag behöver på grund av oförutsedda utgifter i kombination med en "dyr månad" ungefär 5000kr snabbt.

Jag kommer utan problem kunna betala tillbaka hela summan (inklusive hyfsat rimlig ränta) direkt när jag får min lön den 27:e.

Jag har en visstidsanställning, och min grundlön är 24 500 i månaden, men den blir oftast ett par tusenlappar till pga övertid, tillägg osv.

De enda skulderna jag har för tillfället består av CSN.

Slutligen kommer mitt största problem. Jag har tre stycken betalningsanmärkningar. Två stycken som försvinner i höst, som båda handlade om summor under 500kr, och en betalningsanmärkning som jag drog på mig i slutet av 2017. Det handlade om CSN-inbetalning som jag missade i samband på grund av poststrul vid flytt och slarv från mig.

Jag har aldrig ansökt om något lån eller kreditkort. Jag vill kunna ta ett bolån i framtiden.

Finns det alls möjlighet för mig att få ett lån på 5000kr snabbt med de förutsättningarna? Vad rekommenderar ni då i så fall?
Jag inser att visstidsanställning och betalningsanmärkningar förmodligen ställer till det en del för mig.

Jag är ganska clueless.. Jag är i behov av pengarna så snabbt som möjligt, helst nästa vecka.

Väldigt tacksam för lite råd.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

lanaren360

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
27 April 2016
Meddelanden
584
Mottagna reaktioner
235
Poäng
417
Loanstep.

Dem tar creditsafe som upplysning så det påverkar inte dina chanser att ta ett bolån senare.

Plus om du betalar tillbaka inom 14 dagar så är det ingen ränta på lånet.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp