Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Slantar - Ingen UC. Upp till 30 000 kr
3. Advisa - Jämför 29 kreditgivare.
4. Bynk - Upp till 300 000 kr. Förbättrad dec 2018
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Litet tips på vägen..

Diskussion i 'Fritt' startad av jonu0001, 17 november 2018.

1. jonu0001

jonu0001 Viktig medlem

Mottagna gillanden:
    33
    Trofépoäng:
    127
    Jag vill dela med mig av att jag varit nära KFM flera ggr, dock så har jag lyckats dra tillbaka min skuld och fått en avbetalningsplaner med inkassobolag, jag har dessutom tagit kontakt med de banker jag har lån hos och fått ner räntan eller ringt till banker för att höra mig för vad som händer när mina lån inte kunnat dras. Jag har lärt mig att det tar längre tid att hamna hos KFM än jag trott. Jag ligger efter med 2 lån hos två banker men de säger att det inte kommer att gå till KFM så fort jag visar på återbetalningsförmåga, dvs om jag inte betalar på 3 månader så först då går det vidare till uppsägning och därefter KFM. Jag tar en månad i taget, jobbar 150% och min motivation är så hög så jag kämpar på, jag vill inte hamna hos KFM och jobbar ner mina skulder som idag är runt miljonen. Jag har fått betalningsfria månader utan räntepåslag när jag ringt och talat om min situation.
    Jag fick en ränta hos Konsumentkredit ner från 7,50% till 5,95% inte mycket kan tänkas, men allt är välkommet för att få ner månadskostnader, här gick den ner 150kr per månad.
    Allt går verkligen :) Jag vill ge hopp, ring de du har skulder hos, släpp inte taget om du verkligen inte måste. Det går verkligen att göra något :)

Rydflickan, Skogsmulle, Terry_ och 4 andra gillar detta.
  2. Trias

Trias V.I.P

Mottagna gillanden:
    416
    Trofépoäng:
    517
    Otroligt glädjande att läsa! Fortsätt så!

Terry_, Kimsan72 och jonu0001 gillar detta.
  3. jonu0001

jonu0001 Viktig medlem

Mottagna gillanden:
    33
    Trofépoäng:
    127
    Tack snälla! Jag har tappat hoppet så många ggr, jag ville genom min erfarenhet berätta att det kanske går att hitta lösningar trots att det ser nattsvart ut emellanåt :)

Terry_, Kimsan72 och Trias gillar detta.
  4. Terry_

Terry_ V.I.P & LF entusiast

Mottagna gillanden:
    2 172
    Trofépoäng:
    1 497
    Sen tror jag det är väldigt nyttigt att ni som klamrat er fast eller klarat av stora problem fortsätter att skriva här och ger tips till andra som kanske fortfarande har det svårt och kämpigt med sina skulder och så. Ert stöd och tips betyder mer än vad ni kan tro.

DenSkuldsatteMannen, Lize, Trias och 4 andra gillar detta.

Dela sidan