• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Lo mervärde MasterCard

L

Lo mervärde

Gäst
Poäng: 0
Har idag ett Lomervärde kreditkort hos entercard , krediten är på 53 000 kr. Jag är sen med 2 st betalningar. När skickas det till inkasso ? Tror ni man får nästa månad med på sig att kunna betala ? Tack för era svar !
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Tessanki

V.I.P
Poäng: 737
Blev medlem
26 Augusti 2017
Meddelanden
805
Mottagna reaktioner
936
Poäng
737
Har idag ett Lomervärde kreditkort hos entercard , krediten är på 53 000 kr. Jag är sen med 2 st betalningar. När skickas det till inkasso ? Tror ni man får nästa månad med på sig att kunna betala ? Tack för era svar !

Hejsan
Har också denna kort,har varit sen otaliga gånger(dom har mycket tålamod)Se bara betala in nu i juli+liten till om du kan.Som värst så låg jag efter med 3 st fakturor och jag låg i farozonen att min kredit skulle sägas upp.Ring och säg att du betalar in nästa månad och + liten till för att komma ikapp.Dom har varit mycket tillmötesgående mot mig.
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 727
Mottagna reaktioner
2 610
Poäng
1 857
Hejsan
Har också denna kort,har varit sen otaliga gånger(dom har mycket tålamod)Se bara betala in nu i juli+liten till om du kan.Som värst så låg jag efter med 3 st fakturor och jag låg i farozonen att min kredit skulle sägas upp.Ring och säg att du betalar in nästa månad och + liten till för att komma ikapp.Dom har varit mycket tillmötesgående mot mig.
Tack för svaret :) med varit sen med dom innan :) men inte så sen som nu . Får testa och slå dom en pling :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp