• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Lån hos re:member?

K

Kronjuvel

Gäst
Poäng: 0
Hejsan..

idag fick jag ett lån på 90 000 beviljat hos re:member genom lendo, jag har 23 UC förfrågningar och blev chockad över att ännu en gång bli prel beviljad ett sådant stort lån.
Jag är varje gång jag blir beviljad och ska skicka in kompletteringar super nervös!! Är det enkelt att få lån hos remember eller har någon fått ett avslag efter att skickat in sina kompletteringar?

Känns konstigt att dem skulle ge avslag när dem preliminärt beviljat trots 23 UC plus att jag började mitt nya arbete i juli.

Berätta gärna om era erfarenheter med remember!
 
Senast redigerad av en moderator:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
U

Undran

Gäst
Poäng: 0
Får man fråga vad du hade för uc score när du sökte och inkomst med mera? Funderar också på att använda Lendo men vill inte dra på mig någon nu uc i onödan..
 
K

Knugen

Gäst
Poäng: 0
Jag Fich beviljat igår jag med! 13.6% UC score 31 FF inga bet anm. Lyckades få 170000 och kommer få bort alla äckliga smålån och krediter!
 

ljht

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
26 Januari 2015
Meddelanden
579
Mottagna reaktioner
205
Poäng
407
Jag Fich beviljat igår jag med! 13.6% UC score 31 FF inga bet anm. Lyckades få 170000 och kommer få bort alla äckliga smålån och krediter!
Får man fråga vad du hade för övriga förutsättningar? Inkomst, övriga lån osv?
 

fiore84

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
13 Juni 2012
Meddelanden
271
Mottagna reaktioner
64
Poäng
207
Ni som fått beviljat, har ni fått pengarna än?
 

Norreborre

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 Augusti 2015
Meddelanden
896
Mottagna reaktioner
349
Poäng
497
Fick ni lånet hos re:member? Såg dom har e-faktura. Slipper man post hem då?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp