Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Marginalen bank, ytterligare dokument efter skuldebrevet?

Fick ett lån beviljat via axo finans hos Marginalen bank. Postade iväg skuldebrevet signerat idag. Det stod inget om ytterligare dokument som skulle skickas med.

Någon som har erfarenhet av Marginalen bank? Fick ni skicka in ytterligare dokument efter skuldebrevet? Hur snabbt fick ni pengarna?

Mvh

Hur gick det för dig? Fick mitt lån beviljat idag och signerade digitalt. Efter kontakten med kundtjänst skulle det stå på skuldebrevet om dom ville ha någon form av komplettering, vilket det inte gjorde i mitt fall..

Hur gick det för dig? Fick mitt lån beviljat idag och signerade digitalt. Efter kontakten med kundtjänst skulle det stå på skuldebrevet om dom ville ha någon form av komplettering, vilket det inte gjorde i mitt fall..
Grattis till lån Natalie83 fick det belopp du sökte på? Löser de det som ligger hos Seb också?

Grattis till lån Natalie83 fick det belopp du sökte på? Löser de det som ligger hos Seb också?

Tack så mycket :D Jag sökte på 280000 men fick på 200000 med ränta på 7,4% så jag är faktiskt ganska nöjd ^_^ Jag uppgav aldrig SEB då den inte syns. De löser inga lån åt mig utan det får jag göra själv. Har dock inte fått pengarna än :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp