• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Marginalen - process efter skuldebrev med lösen?

Marginal-Malin

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
17 Maj 2023
Meddelanden
5
Mottagna reaktioner
2
Poäng
6
Hej

Fick ett samlingslån vis Marginalen beviljat med lösenkrav - har skickat in skuldebrev samt avi:er någon som gjort samma nyligen och känner till processen som följer?

fick jag önska så betalar de nu skulderna och allt är klart men vågar inte tro det är så lätt?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Majs

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
26 Maj 2022
Meddelanden
31
Mottagna reaktioner
7
Poäng
32
Jag har gjort detta i somras.
Det tog typ 3 veckor innan allt var klart, så tålamod är mitt bästa råd för dig här
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 271
Mottagna reaktioner
677
Poäng
637
Hej

Fick ett samlingslån vis Marginalen beviljat med lösenkrav - har skickat in skuldebrev samt avi:er någon som gjort samma nyligen och känner till processen som följer?

fick jag önska så betalar de nu skulderna och allt är klart men vågar inte tro det är så lätt?
Jo, har du inte missat nåt så är det precis så lätt. Ser allt bra ut så utbetalas lånet inom 2-3 dagar.
 

hansH

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
3 Mars 2023
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hej! Hur såg dina förutaättningar ut?
 

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
1 706
Mottagna reaktioner
1 477
Poäng
967
Kan nu se lånet på mina sidor - finns det något som helst känt scenario där de backar ur så här sent?
Så länge du inge ringer in och uppger andra uppgifter än vad som står i ansökan så bör det vara klart. Nekar dom lånet så gör dom det före dom lägger upp det.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp