Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Loanstep - Lån utan UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Lån utan UC

Min inflation.

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Meddelanden
2 199
Mottagna reaktioner
1 271
Poäng
997
Låter helt rimligt. 3-4 % i hyreshöjning. Frågan är bara när förhandlingarna blir klara, och om det blir en ”stor” retroaktiv del som ska betalas in. Gäller att bevaka och ta höjd för det.

Vidare tror jag märket för löneökningar hamnar på 3,0-3,2 % (av de begärda 4,4 %). Det är trots allt en procentenhet högre än brukligt, vilket får ses som positivt och som gör att det går hålla sig flytande… men den som lever får se.

Senast ändrad:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 887
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Meddelanden
18 708
Mottagna reaktioner
13 052
Poäng
8 887

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 607
Meddelanden
5 581
Mottagna reaktioner
5 824
Poäng
3 607
Låter helt rimligt. 3-4 % i hyreshöjning. Frågan är bara när förhandlingarna blir klara, och om det blir en ”stor” retroaktiv del som ska betalas in. Gäller att bevaka och ta höjd för det.

Vidare tror jag märket för löneökningar hamnar på 3,0-3,2 % (av de begärda 4,4 %). Det är trots allt en procentenhet högre än brukligt, vilket får ses som positivt och som gör att det går hålla sig flytande… men den som lever får se.
Det diskuteras om höjning vid 2 tillfällen nästa år. Eventuellt en höjning om ca 2% i januari och kanske snäppet under 2% i juni/juli…

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp