• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Min situation

Cecilia

V.I.P
Poäng: 657
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
942
Mottagna reaktioner
736
Poäng
657
Varit borta här ett tag med att skriva och detta för jag tycker det är lite jobbigt med situationen just nu. Just denna månad augusti kommer att bli värst.
Men jag har fått ner mitt UC rejält sen förra året när jag började skriva och det helt på egen hand gått från 52% till 7% och då enbart för uppdaterad inkomst och att ff försvunnit något mer har jag inte gjort.
Jag har en plan att ta ett samlingslån och det är det jag fokuserar på nu.
Så får vi hoppas att det blir så framöver. Kan inte göra så mycket mer nu på egen hand, har gjort allt jag kan. Fått en del bra tips härifrån och är här ibland. Just nu känns det lite jobbigt men hoppas det ska lösa sig en dag. Har inte några föräldrar som kan hjälpa mig eller någon annan, önskar jag också hade det,. men så är det i livet.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Cecilia

V.I.P
Poäng: 657
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
942
Mottagna reaktioner
736
Poäng
657
Varit borta här ett tag med att skriva och detta för jag tycker det är lite jobbigt med situationen just nu. Just denna månad augusti kommer att bli värst.
Men jag har fått ner mitt UC rejält sen förra året när jag började skriva och det helt på egen hand gått från 52% till 7% och då enbart för uppdaterad inkomst och att ff försvunnit något mer har jag inte gjort.
Jag har en plan att ta ett samlingslån och det är det jag fokuserar på nu.
Så får vi hoppas att det blir så framöver. Kan inte göra så mycket mer nu på egen hand, har gjort allt jag kan. Fått en del bra tips härifrån och är här ibland. Just nu känns det lite jobbigt men hoppas det ska lösa sig en dag. Har inte några föräldrar som kan hjälpa mig eller någon annan, önskar jag också hade det,. men så är det i livet.
Tack för detta forum vill jag också tillägga
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp