• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Min väg till skuldfrihet

MrSnowball

Ny medlem
Poäng: 26
Blev medlem
7 September 2023
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
5
Poäng
26
Har kämpat i 8 år med mina skulder (550 000 ca)! Sista betalades av förra onsdagen och imorron kommer min första skuldfria lön på 90 löner! Vill mest säga att det går och jag tror stenhårt på dig! Och det går snabbare de sista 12 lönerna än de första 50 typ! Jag följde snöbollsmetoden slaviskt!

De sista 13 månaderna la jag in 11059kr på amortering varje månad, då händer liksom ganska mycket väldigt fort. Men det första månaderna med 8 olika Lån var hemska, men som sagt tänk 1 i taget så ska du se att det går bra! Tror på dig, just DU är bäst :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 078
Mottagna reaktioner
6 661
Poäng
4 477
Har kämpat i 8 år med mina skulder (550 000 ca)! Sista betalades av förra onsdagen och imorron kommer min första skuldfria lön på 90 löner! Vill mest säga att det går och jag tror stenhårt på dig! Och det går snabbare de sista 12 lönerna än de första 50 typ! Jag följde snöbollsmetoden slaviskt!

De sista 13 månaderna la jag in 11059kr på amortering varje månad, då händer liksom ganska mycket väldigt fort. Men det första månaderna med 8 olika Lån var hemska, men som sagt tänk 1 i taget så ska du se att det går bra! Tror på dig, just DU är bäst :)
Bra jobbat! Måste kännas fantastisk att vara klar med skulderna och behålla sin lön. Svindlande tanke. Jag har tyvärr en bit kvar, men det känns härligt att läsa att andra har lyckats.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp