• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Mirakel

Lotten

Medlem
Poäng: 132
Blev medlem
16 Juli 2013
Meddelanden
19
Mottagna reaktioner
48
Poäng
132
Som jag tidigare har skrivit hade jag beslutat att släppa mina många lån till KF, men jag tänkte att innan jag gör testar jag en sista gång med Lendo och BN. Först Lendo där jag fick 0 erbjudanden!!! Så testade jag BN, nästan bara för skoj, ansökte om 300000 kr. och blev beviljad. Men tänkte att det blir avslag senare i processen....men nej...det gick igenom...jag fattar fortfarande inte. Jag skuldsanerade enbart mindre/halvstora lån på UC, har ett lån på Santander som jag har kvar.

Jag fick 13,78 % i ränta.
Lån på UC 435000
Jag hade 5 förfrågningar
9.8 i kreditscore
100000 i underskott
486000 i inkomst (2016), har jobbat mycket extra!!

Jag får nu ner mina höga lånekostnader per månad. Fortfarande mycket lån i månaden och måste fortfarande leva billigt, men vi klarar os nu och jag behöver inte jobba så mycket extra.

Jag är fortfarande i chock. Jag fattar inte. Senaste tiden har varit så jobbig och det sitter i kroppen, men jag är så glad. Nu skall det kämpas för att bli skuldfri!!

Kämpa på alla ni därute!!!
Styrka till er alla.
?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 521
Mottagna reaktioner
969
Poäng
787
Som jag tidigare har skrivit hade jag beslutat att släppa mina många lån till KF, men jag tänkte att innan jag gör testar jag en sista gång med Lendo och BN. Först Lendo där jag fick 0 erbjudanden!!! Så testade jag BN, nästan bara för skoj, ansökte om 300000 kr. och blev beviljad. Men tänkte att det blir avslag senare i processen....men nej...det gick igenom...jag fattar fortfarande inte. Jag skuldsanerade enbart mindre/halvstora lån på UC, har ett lån på Santander som jag har kvar.

Jag fick 13,78 % i ränta.
Lån på UC 435000
Jag hade 5 förfrågningar
9.8 i kreditscore
100000 i underskott
486000 i inkomst (2016), har jobbat mycket extra!!

Jag får nu ner mina höga lånekostnader per månad. Fortfarande mycket lån i månaden och måste fortfarande leva billigt, men vi klarar os nu och jag behöver inte jobba så mycket extra.

Jag är fortfarande i chock. Jag fattar inte. Senaste tiden har varit så jobbig och det sitter i kroppen, men jag är så glad. Nu skall det kämpas för att bli skuldfri!!

Kämpa på alla ni därute!!!
Styrka till er alla.
?

Stort grattis!
 

Dunkey

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
7 April 2015
Meddelanden
104
Mottagna reaktioner
32
Poäng
137
Stort grattis! Ta tillvara den här chansen att få ordning på dina lån. Vid ett senare tillfälle kan du nog lägga om lånet via någon annan kreditgivare och få ner räntan betydligt.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp