• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Moank tar uc, är dessa hårda?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nystart

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2016
Meddelanden
963
Mottagna reaktioner
354
Poäng
487
Hej! Någon som testat dessa och hur hårda är dom i bedömningen?
Hej, näe! De ploppar upp nya hela tiden och det är alltid nån "gäst" på forumet som undrar om dom e hårda i bedömningen. I vanliga fall brukar man fråga vilken slags UC dom tar?! Så är detta ett sätt att göra "reklam" för en ny låneaktör?
 
E

ErikN

Gäst
Poäng: 0
Jo, man får ha anmärkning och söka. De har precis ändrat sin sökprocess och nu tillåts anmärkningar
 
I

Iinda

Gäst
Poäng: 0
Jo, man får ha anmärkning och söka. De har precis ändrat sin sökprocess och nu tillåts anmärkningar
Är det någon som har sökt med betalningsanmärkning, det står ju att man inte får ha det, vill inte dra på mig en extra UC tänkte jag! Har 1 anmärknings som försvinner i juni!
 
E

ErikN

Gäst
Poäng: 0
Jag har pratat med dom och fått ett mail att det är ok med anmärkning, sidan har dock ej uppdaterats ännu
 
R

Radiohuvud

Gäst
Poäng: 0
Hej!
Var i kontakt med Moank imorse. Precis som någon nämner i tråden, har de ändrat villkoren men ännu inte hunnit uppdatera hemsidan. Max 2 bet.anmärkningar, inget skuldsaldo samt "en i övrigt god ekonomi" är det som gäller nu...
 

JesseTopp

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
31 Juli 2013
Meddelanden
88
Mottagna reaktioner
10
Poäng
42
Hej,

Jag skulle aldrig ta en UC för 10.000-20.000 kr, då finns det bättre alternativ. Retar mig fortfarande på Verisure som tog en full UC när vi installerade hemlarm, trots att jag inte sökte något på avbetalning (för det alternativet hade de också).

/J
 

Nystart

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2016
Meddelanden
963
Mottagna reaktioner
354
Poäng
487
Hej,

Jag skulle aldrig ta en UC för 10.000-20.000 kr, då finns det bättre alternativ. Retar mig fortfarande på Verisure som tog en full UC när vi installerade hemlarm, trots att jag inte sökte något på avbetalning (för det alternativet hade de också).

/J
Jag avbetala heller inget på vårt larm men de tog UC vid beställningen.. :/
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp