• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Mobillån / SMS kredit betalar ej ut beviljat lån

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Låna inte av Mobillån eller SMS Kredit ifall ni önskar era pengar snabbt. Har väntat i lver 10dagar på att få beviljat lån utbetalt till mitt konto.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kryss

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 467
Blev medlem
18 April 2013
Meddelanden
1 176
Mottagna reaktioner
298
Poäng
467
Verkar ju hända då och då. Skämten till företag har väl hela sitt utlåningskapital på skuldsatta personer och aktiva lån, skulle jag gissa.
 
M

MobillånSKOJARE

Gäst
Poäng: 0
De 3 senaste gångerna jag har lånat av dessa har jag minst fått vänta i 4bankdagar innan de har kunnat betala ut. Väntar nu s jälv på att få pengar från Mobillån.. inne på min 7 dag nu sedan ansökan.
Tycker det är jäkligt fult att de inte upplyser om detta innan man tar lånet. Istället får man ett mail efter att lånet är beviljat där det står att de kan ta upp till någon extra dag med utbetalning pga administrativa omständigheter och hög belastning. Detta är ju rent skitsnack och LÖGN från mobillån/smskredit. De händer ju hela tiden nu. Undra om det är lagligt att på hemsidan säga att man betalar ut samma dag och sen upprepat vänta i upp till 1 vecka? De vet ju innan deras kunder söker att de inte kommer se skymten av några pengar under en lång tid.

Mobillån var ju några av de första aktörerna på denna marknad. Synd att de totalt tappat det nu.
 

raz2015

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
14 Maj 2015
Meddelanden
10
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Väntat över 1 vecka nu ...
Nån som fått utbetalt den senaste tiden ?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp