Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nä, idag ska ja sätta mig..

Idag ska ja sätta mig o ringa runt och gå igenom avbetalningar mm för att förhandla och minska min månadskostnad så ja kommer ikapp utan att ta nya lån..

Lycka till!

Om du orkar så får du gärna berätta hur det gick, vilka som var bra att förhandla med osv.
Jag har själv förhandlat i många månader och de flesta brukar man kunna förhandla om något. Och det är en helt annan femma att ringa! På mail kan vissa vara riktigt dryga och systematiskt säga nej. Var dessutom fullkomligt ärlig avseende din situation. Hjälpte mig iallafall.

Lycka till!

Om du orkar så får du gärna berätta hur det gick, vilka som var bra att förhandla med osv.
Jag har själv förhandlat i många månader och de flesta brukar man kunna förhandla om något. Och det är en helt annan femma att ringa! På mail kan vissa vara riktigt dryga och systematiskt säga nej. Var dessutom fullkomligt ärlig avseende din situation. Hjälpte mig iallafall.

Än så länge så fick jag ner min avbetalningsplan hos canoxa till hälften.. "Sparar" 600 kr i månaden
Granit inkasso fick ja ner till 300 kr från 840 i månadens

Lycka till!

Tack, ja hoppas det funkar :))

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp