Vi har köpt ett fuskbygge och det har varit förödande för ekonomin (min sambo blev dessutom arbetslös). Vi har enorma kostnader och har betalats med amåkrediter. Jag har en bra lön. Nu till min fråga - det börjar att bli mer stabilt. Jag vill söka om samlingslån men har lreditscore på 19,2.
MEN!
Jag ökade min inkomst från 2024-2015 från 688 000 kr till 950 000 kr. Har 20 kreditförfrågningar och privatlån hos 8 kreditgivare på ca 1,1 miljoner. Jag kommer dock få bonus nu i juli och kunna betala av ca 200 000 kr (5-6 mindre krediter försvinner).
inkomstuppgifrerna har ännu inte uppdaterats.
så mina frågor:
Vad tror ni att UC kommer att bli efter ökad inkomst? Och sen när smålrediter är avbetalda?
jag vill såklart samla lån snarast. Nör tycker ni att jag ska ta en ny låneförfrågan?
MEN!
Jag ökade min inkomst från 2024-2015 från 688 000 kr till 950 000 kr. Har 20 kreditförfrågningar och privatlån hos 8 kreditgivare på ca 1,1 miljoner. Jag kommer dock få bonus nu i juli och kunna betala av ca 200 000 kr (5-6 mindre krediter försvinner).
inkomstuppgifrerna har ännu inte uppdaterats.
så mina frågor:
Vad tror ni att UC kommer att bli efter ökad inkomst? Och sen när smålrediter är avbetalda?
jag vill såklart samla lån snarast. Nör tycker ni att jag ska ta en ny låneförfrågan?