• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

När kommer pengarna collector?

C

Colle

Gäst
Poäng: 0
Fick detta på sms imorse:

Hej. Vi har behandlat din låneansökan. Lånet betalas ut inom 3-4 bankdagar. Med vänliga hälsningar Collector Bank. Kundservice 010-161 00 10, lana@collectorbank.se

Mailade collector och frågade hur pengarna betalas ut men de kunde de inte svara på förrän på fredag, verkar ju helkonstigt? Alltså om det går till mitt Swedbank eller om jag måste vänta på en utbetalningsavi? Tycker collector var alldeles för sega i sin handläggning.

När tror ni i bästa fall jag får pengarna när jag har Swedbank. Hur lång tid tog det för er efter ni fått sms från collector?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Laika

V.I.P
Poäng: 437
Blev medlem
20 Maj 2017
Meddelanden
359
Mottagna reaktioner
279
Poäng
437
Fick detta på sms imorse:

Hej. Vi har behandlat din låneansökan. Lånet betalas ut inom 3-4 bankdagar. Med vänliga hälsningar Collector Bank. Kundservice 010-161 00 10, lana@collectorbank.se

Mailade collector och frågade hur pengarna betalas ut men de kunde de inte svara på förrän på fredag, verkar ju helkonstigt? Alltså om det går till mitt Swedbank eller om jag måste vänta på en utbetalningsavi? Tycker collector var alldeles för sega i sin handläggning.

När tror ni i bästa fall jag får pengarna när jag har Swedbank. Hur lång tid tog det för er efter ni fått sms från collector?

Collector är nog den sgaste banken jag har lånat av. Sen hjälpte det ju inte att jag inte hade Swedbank och behövde anmäla mitt konto för swedbankutbetalningar. Men har för mig att det tog 2 bankdagar för mig efter sms:et.
 
C

Cla

Gäst
Poäng: 0
Collector kan dra dit solen inte lyser.
Satan vilken seg bank.
Ångrar mig så hårt att jag inte valde något med sämre ränta istället.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp