Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Slantar - Ingen UC. Upp till 30 000 kr
3. Advisa - Jämför 29 kreditgivare.
4. Santander - Låg ränta (fr 3,95%), ingen förmedlare
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

När kommer slutskattebesked?

Diskussion i 'Kreditupplysningar' startad av Bramserud, 11 juni 2018.

1. Bramserud

Bramserud V.I.P

Mottagna gillanden:
    140
    Trofépoäng:
    307
    Deklarerade 20 mars (inlämnad då enligt skatteverket), ej gjort några ändringar. Skatten för 2017 är dock ännu ej beslutad. Är det fler som har det så? Senaste inkomsten som syns i t.ex UC är därför från 2016, men så är det inte för de som har fått sitt slutskattebesked antar jag?

2. IHope

IHope V.I.P

Mottagna gillanden:
    126
    Trofépoäng:
    316
    Min uc har inte uppdaterats för mig än och jag har fått mina skattepengar förra veckan.
    Skulle du få tillbaka pengar eller betala tillbaka?

3. Bramserud

Bramserud V.I.P

Mottagna gillanden:
    140
    Trofépoäng:
    307
    Jag ska betala ett par tusen. Att UC inte är uppdaterad är en sak, men slutskattebeskedet borde väl ha kommit vid det här laget? Jag fick deklarationen på Kivra och deklarerade med Bank ID den 20 mars, utan att ändra något. Loggar jag in på Skatteverket så står det att min deklaration inte är klar än, och saldot på Skattekontot är 0, fast det borde vara 2-3000 minus.

Lite skumt när man hör att andra fick pengar tillbaka till påsk typ, och min deklaration är inte ens klar än.

Påverkas UC score av att det bara finns gamla inkomstuppgifter? Det är väl egentligen det jag undrar över mest...

4. Korpen

Korpen V.I.P & LF entusiast

Mottagna gillanden:
    327
    Trofépoäng:
    496
    Kvarskatt betyder nog att du får slutskattebesked först i augusti.

Ahmed84 och Mjau 74 gillar detta.

Dela sidan