• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

När man ekonomiska problem

tröttmössa

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
13 Juni 2014
Meddelanden
782
Mottagna reaktioner
281
Poäng
457
jag har lite svårt att förstå att man gång på gång ska straffas med ena pålagan efter den andra då man hamnat i karusellen med skulder.
Betalningsanmärkningar , skyhöga räntor. Avgifter hit och dit.
Om man istället försökte hjälpa folk att komma på fötter med humana betalplaner och inkasso bolagen skriver ju på sina hemsidor "vi hjälper dig bli skuldfri"
Jag har varit med om att de frågar vad jag vill/kan betala månad och då jag svarat så kommer de med andra summor i alla fall ofta högre och enorma pålagor för diverse saker
En del har varit suveränt bra också .inte bara skit!
Visst man är efter med pengaskulder men ibland känns det som man skulle vara mordåtalad!
Jag vet att jag på ca: 1-2 år skulle bli skuldfri om jag fick samla mitt men se det går ju inte !
betalningsanmärkningar och efter hit och dit under åren så är man inte vatten värld
En högst opålitlig person i denna värld.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

CJ81

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
10 Mars 2017
Meddelanden
525
Mottagna reaktioner
161
Poäng
357
Precis så känner jag med! Som att jag skulle ha mördat någon, så behandlas man av vissa inkassobolag. Jag skulle bara vilja säga att det är faktiskt bara pengar det handlar om, och att man har ekonomiska bekymmer gör en inte till en sämre människa.
 

Andersse

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
8 Februari 2016
Meddelanden
157
Mottagna reaktioner
75
Poäng
207
Jag har samma situation. Höga räntor dyra förlängningsavgifter, anmärkningar osv. Min skuld räknas nog som låg 175000:- men på över 10 olika ställen. Men nu har jag blivit erbjuden ett samlings lån. Så kommer snart ha två lån ett på 125000 och ett på 50000.
 

Pank2017

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
10 Juli 2017
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Håller med er!, Skulle behöva 12000Kr ( Har inga Lån / Skulder förövrigt ) , För som jag skrev i mitt inlägg "Styra Undan "TITANIC" Undan "Isberget", Då jag Just nu är "Mellan Två Jobb", Men inom två mån, Kommer det att ordna sig" ( Långt bortanför "Isberget", Men Det Nu Jag "Behöver Styra Undan Det"!! ( Har dock inget "Skuldsaldo", men två, typ tidigare 1, 1/2 År gamla annmärkningar, Så där för är jag, "Körd" och "U.C, "Creditsafe" också!!!,,,,,,,,,Önskar tips / råd,,,,,,( "Styra undan "Titanic" Undan isberget, För en kollision, Det gynnar Ingen!" )
 

pralini

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
7 Juli 2014
Meddelanden
88
Mottagna reaktioner
31
Poäng
137
Mannen, jag vill ju inte rekommendera någon att nånsin ta sms lån men det finns flera aktörer på marknaden som accepterar anmärkningar osv det är bara att kolla i listan här på forumet eller söka på Internet du vet. ☺️



Håller med er!, Skulle behöva 12000Kr ( Har inga Lån / Skulder förövrigt ) , För som jag skrev i mitt inlägg "Styra Undan "TITANIC" Undan "Isberget", Då jag Just nu är "Mellan Två Jobb", Men inom två mån, Kommer det att ordna sig" ( Långt bortanför "Isberget", Men Det Nu Jag "Behöver Styra Undan Det"!! ( Har dock inget "Skuldsaldo", men två, typ tidigare 1, 1/2 År gamla annmärkningar, Så där för är jag, "Körd" och "U.C, "Creditsafe" också!!!,,,,,,,,,Önskar tips / råd,,,,,,( "Styra undan "Titanic" Undan isberget, För en kollision, Det gynnar Ingen!" )
 

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 522
Mottagna reaktioner
969
Poäng
787
Håller med er!, Skulle behöva 12000Kr ( Har inga Lån / Skulder förövrigt ) , För som jag skrev i mitt inlägg "Styra Undan "TITANIC" Undan "Isberget", Då jag Just nu är "Mellan Två Jobb", Men inom två mån, Kommer det att ordna sig" ( Långt bortanför "Isberget", Men Det Nu Jag "Behöver Styra Undan Det"!! ( Har dock inget "Skuldsaldo", men två, typ tidigare 1, 1/2 År gamla annmärkningar, Så där för är jag, "Körd" och "U.C, "Creditsafe" också!!!,,,,,,,,,Önskar tips / råd,,,,,,( "Styra undan "Titanic" Undan isberget, För en kollision, Det gynnar Ingen!" )

Jag behöver sätta mig ner ett tag efter att läst det där inlägget...
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 204
Mottagna reaktioner
12 761
Poäng
9 787
Håller med er!, Skulle behöva 12000Kr ( Har inga Lån / Skulder förövrigt ) , För som jag skrev i mitt inlägg "Styra Undan "TITANIC" Undan "Isberget", Då jag Just nu är "Mellan Två Jobb", Men inom två mån, Kommer det att ordna sig" ( Långt bortanför "Isberget", Men Det Nu Jag "Behöver Styra Undan Det"!! ( Har dock inget "Skuldsaldo", men två, typ tidigare 1, 1/2 År gamla annmärkningar, Så där för är jag, "Körd" och "U.C, "Creditsafe" också!!!,,,,,,,,,Önskar tips / råd,,,,,,( "Styra undan "Titanic" Undan isberget, För en kollision, Det gynnar Ingen!" )

Det vore bra om du skippade alla "" och ,,,, här och där. Ditt inlägg blir ganska svårt stt följa
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp