• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Nätlån, går ej att godkänna

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Någon som provat att söka hos nätlån!
Går ej att godkänna med bank id den står bara o tuggar!
Fler med samma problem?
När man godkänner bank o kryssar i instantor går det ej att komma vidare!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 941
Mottagna reaktioner
6 131
Poäng
3 907
Någon som provat att söka hos nätlån!
Går ej att godkänna med bank id den står bara o tuggar!
Fler med samma problem?
När man godkänner bank o kryssar i instantor går det ej att komma vidare!

Snälla söta Du...vill inte moralisera, men måste endå ställa frågan om Du verkligen gör rätt, som försöker få till ytterligare ”sunkiga” sms lån, som med allra största sannolikhet sänker Dig/Er ännu djupare ner i avgrunden...?! :oops:
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Snälla söta Du...vill inte moralisera, men måste endå ställa frågan om Du verkligen gör rätt, som försöker få till ytterligare ”sunkiga” sms lån, som med allra största sannolikhet sänker Dig/Er ännu djupare ner i avgrunden...?! :oops:

Jag tänkte samma tanke och det är känsligt att fråga ibland men vet att du gör det i all välmening. I det här forumet ska vi kunna hjälpa och stötta varandra i det avseendet också.

@Syrran - jag vet hur du kämpar! Om jag kunde ge något råd till en annan som sitter i samma sörja skulle det vara att stoppa i tid. Utan att moralisera, för det vore att kasta sten i glashus.
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Snälla söta Du...vill inte moralisera, men måste endå ställa frågan om Du verkligen gör rätt, som försöker få till ytterligare ”sunkiga” sms lån, som med allra största sannolikhet sänker Dig/Er ännu djupare ner i avgrunden...?! :oops:
Vet men betalar tillbaka nästa vecka får pengar då så endast en brygga fram till dess
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Jag tänkte samma tanke och det är känsligt att fråga ibland men vet att du gör det i all välmening. I det här forumet ska vi kunna hjälpa och stötta varandra i det avseendet också.

@Syrran - jag vet hur du kämpar! Om jag kunde ge något råd till en annan som sitter i samma sörja skulle det vara att stoppa i tid. Utan att moralisera, för det vore att kasta sten i glashus.
Förstår absolut vad ni menar ❤️❤️ Rimmar illa vet!!
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 941
Mottagna reaktioner
6 131
Poäng
3 907
@tigerkatten007 jag köper till fullo det Du säger ”om att kasta sten”.
Vågar knappt skriva något kritiskt längre efter all den skit jag fick kastat på mig häromdagen när ja skrev om min förvåning över hur många sena betalare jag såg gällande bostadshyran...
Man får tydligen inte skriva sånt... och de påhoppen gjorde att forumet faktiskt ”tappade” mig en hel del :(
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Jag tänkte samma tanke och det är känsligt att fråga ibland men vet att du gör det i all välmening. I det här forumet ska vi kunna hjälpa och stötta varandra i det avseendet också.

@Syrran - jag vet hur du kämpar! Om jag kunde ge något råd till en annan som sitter i samma sörja skulle det vara att stoppa i tid. Utan att moralisera, för det vore att kasta sten i glashus.
Fått tid hos skuld o budget rådgivare nu i alla fal
@tigerkatten007 jag köper till fullo det Du säger ”om att kasta sten”.
Vågar knappt skriva något kritiskt längre efter all den skit jag fick kastat på mig häromdagen när ja skrev om min förvåning över hur många sena betalare jag såg gällande bostadshyran...
Man får tydligen inte skriva sånt... och de påhoppen gjorde att forumet faktiskt ”tappade” mig en hel del :(
Va! Har inte jag sett! Tråkigt det du skriver är i välmening och ibland får man lov att tåla sanningen! Håller med om det du skrev till mig det är sant! Kram❤️
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
@tigerkatten007 jag köper till fullo det Du säger ”om att kasta sten”.
Vågar knappt skriva något kritiskt längre efter all den skit jag fick kastat på mig häromdagen när ja skrev om min förvåning över hur många sena betalare jag såg gällande bostadshyran...
Man får tydligen inte skriva sånt... och de påhoppen gjorde att forumet faktiskt ”tappade” mig en hel del :(

Jag förstår vad du menar. Jag tycker det ska vara högt i tak i detta forum. Jag som du har upplevt en del i livet och jag har stor portion ödmjukhet och förståelse för andra människors öden men också en ganska hård syn på vad man själv måste ansvara för i livet. Med min bakgrund är det ett under att jag fortfarande är vid liv och har inte fått hjälp av någon att göra det. Jag är inte en supermänniska. Men därför kanske jag som du ställer krav på människor oavsett tillstånd för att vi vet att det går och vad som är viktigast att prioritera (ex hyra). Jag tror inte på att försköna verkligheten. Kanske någon som läste ditt inlägg hade tänkt att skippa hyran och nu fick en tankeställare, så tänker jag. Det har inget att göra med att inte vara ödmjuk eller att förstå andras tillvaro. Jag har jobbat/jobbar med beslut som påverkar företags och enskilda personers öde bra länge och vill vara så tydlig och rak jag kan oavsett hur mycket jag ömmar för de för det tillåter inte Sveriges lagar. Kram ❤️ Och hoppas verkligen du hänger kvar här.
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Fått tid hos skuld o budget rådgivare nu i alla fal

Va! Har inte jag sett! Tråkigt det du skriver är i välmening och ibland får man lov att tåla sanningen! Håller med om det du skrev till mig det är sant! Kram❤️

Hoppas det går bra hos skuld och budgetrådgivare ❤️ Jag har noll koll men tänk på att nya skulder kanske inte ser så bra ut.
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 941
Mottagna reaktioner
6 131
Poäng
3 907
Jag förstår vad du menar. Jag tycker det ska vara högt i tak i detta forum. Jag som du har upplevt en del i livet och jag har stor portion ödmjukhet och förståelse för andra människors öden men också en ganska hård syn på vad man själv måste ansvara för i livet. Med min bakgrund är det ett under att jag fortfarande är vid liv och har inte fått hjälp av någon att göra det. Jag är inte en supermänniska. Men därför kanske jag som du ställer krav på människor oavsett tillstånd för att vi vet att det går och vad som är viktigast att prioritera (ex hyra). Jag tror inte på att försköna verkligheten. Kanske någon som läste ditt inlägg hade tänkt att skippa hyran och nu fick en tankeställare, så tänker jag. Det har inget att göra med att inte vara ödmjuk eller att förstå andras tillvaro. Jag har jobbat/jobbar med beslut som påverkar företags och enskilda personers öde bra länge och vill vara så tydlig och rak jag kan oavsett hur mycket jag ömmar för de för det tillåter inte Sveriges lagar. Kram ❤️ Och hoppas verkligen du hänger kvar här.

Jag har sagt det tidigare - vi är likadana i mångt & mycket! Detta inlägg från Dig bekräftade vad jag redan sagt med 100% !!!
SÅÅÅ tack underbara Du för att DU FÖRSTOD och att man måste kunna få vara kritisk ÄVEN i all välmening !
❤️❤️❤️
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp