Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Någon som fått sina skattepengar ?

Det stå inte i tidningar ! Du måste öppna själv dina ögon.
Varför ser jag det ? Jag är inte svensk.

Första meningen: Fungerar skatteverkets datorer bättre före eller efter en helg, eller menar du något annat?

Förra året fick jag pengarna dagen före eller samma dag som studenten..
Jo det finns en riksdag och regering som inte gör annat om dagarna än att bestämma saker, jag undrar då fortfarande, var finns det att läsa om att skatteverket ska ta hänsyn till när det är skolavslutning innan dom skeppar iväg skatteåterbäringen. Jag tycker det låter jätteintressant och vill gärna läsa om det.

Som jag har förstått det menar 1508 att utbetalningarna måste fördelas/spridas under en period, annars klarar inte systemet av att hantera belastningen.

Är nog ingen ide att spekulera om när de börjar betala ut , De kommer nog inrullande och har man tur så kanske det kommer innan nästa vecka annars så är ju beskedet att de börjar på måndag
Och alla får nog in olika dagar också

Det har vi ju sett tidigare att beroende på vilken bank man har så får man olika dagar, storbankerna brukar väl vara först om jag inte minns fel.

Senast ändrad:
Det har v ju sett tidigare att beroende på vilken bank man har så får man olika dagar, storbankerna brukar väl vara först om jag inte minns fel.

Det kan nog ligga något i det. har själv länsförsäkringar bank, jag får ungefär varannat år vänta en dag extra..

Det stå inte i tidningar ! Du måste öppna själv dina ögon.
Varför ser jag det ? Jag är inte svensk.

Ok, att skatteverket skulle ta hänsyn till att det är student (som ändå är något inte direkt hela befolkningen påverkas av och kan förväntas festa lös kring) är alltså inget som är skrivet, utan något du sett genom att öppna ögonen bara, du har alltså inga egentliga belägg för det? Det räcker som svar för mig :)

Ok, att skatteverket skulle ta hänsyn till att det är student (som ändå är något inte direkt hela befolkningen påverkas av och kan förväntas festa lös kring) är alltså inget som är skrivet, utan något du sett genom att öppna ögonen bara, du har alltså inga egentliga belägg för det? Det räcker som svar för mig :)
Vår student är om två veckor.. Så då skulle jag få vänta på skattepengarna i två veckor till om de skulle ta hänsyn till den.,

Grattis från mig med. Du måste ha hoppat på lånekarusellen vid 15 års ålder...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp