Lånforum.se rekommenderar
1. Sambla - Perfekt för samlingslån (tips)
2. Advisa - Jämför 38 kreditgivare
3. Lumify - Ny 2019, utan UC
4. Lendo - Bra komplement vid samlingslån
5. Slantar - 30 000 kr, utan UC
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Någon som har erfarenhet av Sileo kapital ab?

Diskussion i 'Smslån' startad av Oregistrerade, 22 april 2013.

Tags: Add Tags
  1. Någon som vet om Sileo kapital ab är bra att ha att göra med? Mitt selenelån har sedan ett år tillbaka gått till inkasso men nu när jag inte fått ngn avisering på länge så mailade jag och frågade vad som hänt och fick till svar att skulden var överlåten till Sileo kapital ab. något mer stod inte så jag har googlat fram sidan och får väl försöka maila dit och fråga. Antar att jag kanske får en avsiering så småningom men vågar inte vänta för rätt som det är så skickar dom ärendet vidare till kf då det är min skyldighet att höra av mig...

• Bästa samlingslån Sambla & tips
    • Lumify 20 000 kr utan UC. Många godkända lån under 2019.
    • Slantar 30 000 kr utan UC
  2. Hejsan

Sileo Kapital är en relativt nytt företag och är väldigt bra att ha och göra med. Om du inte fått avisering kan bero på att din skuld gått vidare genom försäljning till Sileo Kapital. När denna transaktion är gjord skall du få hem ett brev att din skuld ägs av annan person.

Har du fått något denuntiationsbrev?

Gällande ditt "lån" så behöver du inte vara orolig för att fordran går till KF om du gjort upp med en betalningsplan gentemot borgenären.

3. tt2

tt2 V.I.P - Trofépoäng: 42

Mottagna gillanden:
    1
    Trofépoäng:
    42
    Samma här , jag har ett gammalt ärende genom resurs bank som jag inte fått avesering på.

4. Sileokapital automatisk UC halvårsvis!!! OBS!!!

Det står på månadsaviseringen från Sileo Kapital att det nu är dags för en automatisk UC men att du kan maila eller ringa ifall du inte vill att dom tar det. Förra gången (i dec) så uppmärksammade inte jag den lilla texten så då togs en onödig UC.

vill bara uppmärksamma er som har SileoKapital så ni ser att dom skrivit detta ifall ni vill maila och säga nej!

5. Varning, verkar vara väldigt ung och inkompetent personal.

6. Nystart

Nystart V.I.P - Trofépoäng: 477

Mottagna gillanden:
    352
    Trofépoäng:
    477
    Känns lite oseriöst när man läser eran annons! Google translate kanske?! Dessutom bryter du med forumets regler så jag har anmält ditt inlägg!

7. hubba

hubba Gäst

Om nu detta är intressant låt folk skriva. alltså vad är det med folk som hela tiden ska gnälla ?? Är det inte felstavning så är det något annat. Vi har yttrandefrihet här så hjälper inte att anmäla folk till höger och vänster för man vaknat på fel sida. Djävla fjant !!

8. tussan

tussan V.I.P & LF entusiast - Trofépoäng: 387

Mottagna gillanden:
    196
    Trofépoäng:
    387
    Mitt ferratum lån på 25 tusen gick dit....fick en avbetalnings plan på 300kr i månaden men i oktober när ja börjar jobba ska ja betala mkt mer så ja blir av med skiten:/ tkr dom är jätte bra o ha o göra med samt Trevliga...lätt det bästa inkasso företaget med trevligaste personal

Skogsmulle gillar detta.
  9. Minnie

Minnie Gäst

Jag har bara positiva erfarenheter av dem.

Dela sidan