Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Någon som har provat? Svensk Fordonsbelåning?

Någon som har provat att panta ett registrerat fordon hos svensk fordonsbelåning. Verkar ganska smidigt med pengar på kontot samma dag eller dagen efter. Man kan låna upp till 50-60% av sitt fordons marknadsvärde.

De har funnits länge och funderar på att låna på min bil då jag sitter i en situation då jag behöver pengar snabbt men kommer kunna betala tillbaka inom kort. Jag har däremot inte råd att dra på mig en UC då jag ska söka bostadslån.

Känns bara aningen läskigt att lämna ifrån sig bilen sådär? Någon som har erfarenhet? De har ju funnits på marknaden 6-7 år.. men fan om det går i konkurs just den veckan...

Skulle uppskatta om någon har erfarenhet av detta.?
http://www.fordonsbelaning.se

Skulle företaget gå i konkurs, kan man kontakta konkursförvaltaren och få hjälp och lösa ut bilen.
Jag ställde din fråga på hallakonsument och fick detta svar

Senast ändrad:
Fanns väl nåt liknande som gick i konken för 4-5 år sen

Lämnade in bilen på svensk fordonsbelåning under sommaren mkt smidigt behövde en res slant o pantade min audi och fick 30000 kr kostade mig 900 kr i månaden o fick stålarna samma dag trevlig personal kan rekommenderas mkt smidigt sätt att låna på . Har ju lite anmärkningar sen tidigare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp