Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Någon som kan mycket om lån

Lite panik . Men tänkte kolla runt här
Jag har 380 k i inkomst
Totalt blanco 19 tusen
Underskott 57 k .

Har tyvärr åkt på UC av inkasso bolag 3 st total . Nu försvinner den 30 sep en från Svea . Sen den 7 oktober försvinner den andra . Och så återstår en kvar från Lindorff AB . Har just nu 17,5 i kreditbetyg . Kommer det sjunka mycket när Sve ekonomis är borta ? Kan jag redan då söka ett samlingssånger på 180 k eller ska jag vänta ut även Lindorff som försvinner 14 nov . Vad tycker ni ? Och hur stor är chansen att få ett lån på så mycket utan medsökande .

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    157 KB · Visningar: 20
Lite panik . Men tänkte kolla runt här
Jag har 380 k i inkomst
Totalt blanco 19 tusen
Underskott 57 k .

Har tyvärr åkt på UC av inkasso bolag 3 st total . Nu försvinner den 30 sep en från Svea . Sen den 7 oktober försvinner den andra . Och så återstår en kvar från Lindorff AB . Har just nu 17,5 i kreditbetyg . Kommer det sjunka mycket när Sve ekonomis är borta ? Kan jag redan då söka ett samlingssånger på 180 k eller ska jag vänta ut även Lindorff som försvinner 14 nov . Vad tycker ni ? Och hur stor är chansen att få ett lån på så mycket utan medsökande .
Om du kan så vänta tills den sista försvinner 14/11, du lär få ett bättre lån då.

Okej . Men kommer det sjunka mycket nära bara Svea ekonomis blanca försvinner ? Med tanke på det jag har läst om deras blancka förfrågningar . Men finns det någon chans att få lån när det står Lindorff AB ?

Vet gör nog ingen, men de så kallade blanka förfrågningarna ligger dig i fatet ordenligt
Du kan kanske få ett lån, men till rätt risiga villkor.
Din största möjlighet är att vänta till alla blanka försvunnit

Överlag verkar dock UC ha skruvat ner betydelsen av blanka förfrågningar. Tycker mig ha sett att flera här på forumet har hyfsade kreditbetyg trots blanka och så var det verkligen inte för ett tag sedan. Frågan är om den justeringen även påverkar långivarna och det svaret har vi inte ännu.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp