• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Någon som testat Bilpant.se?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mimosa64

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
17 Februari 2012
Meddelanden
31
Mottagna reaktioner
1
Poäng
12
Jaha så har den dykt upp igen med bil som säkerhet. Inte bra.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
ja, carcash var ju upp som en sol och ner som en pannkaka....Men dessa kan ju vara bra, vad vet jag. Carcash stängde ju växeln emellanåt och svarade varken på mail eller tele och det var dåligt så jag hoppas inte det är några carcashavhoppare som börjat med detta...
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
bra och bra vet e sjutton.jag menar vad händer med bilen då om man inte kan betala.och man fått 25000 men bilen kanske är värd mer.då gör man ju brakförlust.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
jo men sånt framgår ju i villkoren så det torde inte bli någon överraskning. Det är den risk man får ta när man är i penganöd. Vet man att man troligen inte kommer att kunna betala så får man förstå att man även blir blilös:(
 

britta298

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
10 Oktober 2012
Meddelanden
8
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
tack.......även om jag tog sms lån, ämnar jag betala tillbaka.....men de vill inte ha mig som kund för tillfället.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
jo men sånt framgår ju i villkoren så det torde inte bli någon överraskning. Det är den risk man får ta när man är i penganöd. Vet man att man troligen inte kommer att kunna betala så får man förstå att man även blir blilös:(

då tar man bilen till en riktig bilhandlare och värderar den där och sen säljer man den.privat eller hos bilhandlare.här slutar det med att man får kfm anm utmätning plus ev förlorad bil.
är det värt det??vem har råd betala 25000 tillbaka på 90 dagar.8300 kr nej inte jag.
men sjä'lvklart gör man som man vill.
 
U

Undranden

Gäst
Poäng: 0
Har bilpant.se lagt ner de med? Någon som vet? Finns det ingen som lånar med bil som säkerhet?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp