• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Någon som vet vilka datum kreddy uppdateras?

Joakim

Viktig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
16 Juli 2018
Meddelanden
59
Mottagna reaktioner
5
Poäng
32
Någon som vet vilka datum kreddy uppdateras? Som jag fattar det så är det olika datum för lån, kreditkort samt ff. Någon som vet vilka de aktuella datumen är för denna månad?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 395
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Någon som vet vilka datum kreddy uppdateras? Som jag fattar det så är det olika datum för lån, kreditkort samt ff. Någon som vet vilka de aktuella datumen är för denna månad?
Lån och kreditkort samtidigt, vilket sker upp till 5-dagar efter UC har uppdaterat hos sig.
Ff syns inte utskrivet på Kreddy dock uppdateras Kreddy upp till 5-dagar efter UC uppdaterat. Så kort sagt så ändras betyget på Kreddy upp till 5-dagar efter att UC förändrat betyget.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Mellan 15:e och 20:e varje månad.
 

Bramserud

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 747
Blev medlem
7 Augusti 2017
Meddelanden
1 658
Mottagna reaktioner
836
Poäng
747
Ja Kreddy är alltid lite senare, och detta är väl bara för att UC vill tjäna pengar på oss som är ängsliga och inte orkar vänta på att se förändringar, så att vi skall betala för Min UC.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp