Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Loanstep - Lån utan UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Lån utan UC

Nån som använt LecToGo?

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 787
Årets mest hjälpsamma
Meddelanden
8 946
Mottagna reaktioner
5 762
Poäng
3 787
Har ngn här laddat powerbank via LecToGo? Berätta om ni har fått pengarna återbetalda eller inte. 100% svenskt företag, inget telefonnummer, kundtjänst som inte svarar, stängda kommentarsfält på Insta, på FB blockar de en och raderar kommentarer.
Allt som står i recensionerna om dem är vad vi också drabbats av. De drar 500 kr istället för 20. Nej det finns inte ngt finstilt som vi missat, det skulle kosta 25 kr för laddningen.
Vill bara veta om någon annan drabbats och hur det har gått.

Både polisanmälan och anmälan till ARN kommer göras nu i dagarna, de har redan blivit anmälda av andra men vet inte om ngn fått pengarna tillbaka.

• Nystartslån
  • Lån utan UC

arwid

Kunnig medlem
Poäng: 157
Meddelanden
107
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Du borde skriva Varning för.... i rubriken då det verkar vara ett skojarföretag.

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 787
Årets mest hjälpsamma
Meddelanden
8 946
Mottagna reaktioner
5 762
Poäng
3 787
Du borde skriva Varning för.... i rubriken då det verkar vara ett skojarföretag.
Jag kommenterade på deras FB och de tog bort kommentaren och blockade mig. Riktigt proffsigt... not!
Så många har blivit lurade så jag tänker att vi polisanmäler först och sen försöker vi med en reklamation via banken, som banken själva rådde oss till.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp