- Meddelanden
- 1 469
- Mottagna reaktioner
- 424
- Poäng
- 557
Imorn elr övermorgon kommer jag bli erbjuden att utöka mitt cashbuddy lån..har nu 4700kr där o tänkte utöka de med 6 tusen kr så jag kan lösa.några sista grejer
Men e lite osäker på hur mkt man vågar chansa låna...om ja ansöker om för högt belopp så står de på hemsidan att dom kan erbjuda ett mindre om dom ej tkr de stäre beloppet e ok....elr ska man chansa på ett lägre?? Nån som lånat o ansökt om för högt belopp o sen blivit eerbjuden mindre??
Såhär stod de på seras sida:
Cash Buddy förbehåller sig rätten att i samband med kreditprövningen begränsa lånet till ett lägre belopp än det du ansökt om. Förutsatt att månadsbetalningarna sköts kan Cash Buddy efter ny kreditprövning på din begäran i efterhand öka lånet upp till det belopp du ansökt om.
Såg nu att dom tar UC......råkade få en anmärkning elr en sån där miss sköt kredit prick av resurs bank för ja missa en betalning en månad så kanske e kört nu
vet inte hur hårda cashbuddy är????
Men e lite osäker på hur mkt man vågar chansa låna...om ja ansöker om för högt belopp så står de på hemsidan att dom kan erbjuda ett mindre om dom ej tkr de stäre beloppet e ok....elr ska man chansa på ett lägre?? Nån som lånat o ansökt om för högt belopp o sen blivit eerbjuden mindre??Såhär stod de på seras sida:
Cash Buddy förbehåller sig rätten att i samband med kreditprövningen begränsa lånet till ett lägre belopp än det du ansökt om. Förutsatt att månadsbetalningarna sköts kan Cash Buddy efter ny kreditprövning på din begäran i efterhand öka lånet upp till det belopp du ansökt om.
Såg nu att dom tar UC......råkade få en anmärkning elr en sån där miss sköt kredit prick av resurs bank för ja missa en betalning en månad så kanske e kört nu
vet inte hur hårda cashbuddy är????