Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Loanstep - Lån utan UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Lån utan UC

Nån som fått hjälp av skuldsanera.com?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

tussan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Meddelanden
1 462
Mottagna reaktioner
416
Poäng
557

Någon som fått hjälp av dom? Hur såg er ekonomi ut? Har fått hjälp av dom o fylla i en ansökan som nu är inskickad.

• Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 347
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Meddelanden
24 339
Mottagna reaktioner
11 750
Poäng
8 347
Dom tar betalt för det skuldrådgivare gör gratis.
Verkar vara upplagt som en månadstjänst där det dras månadsvis, sett det på flera kontoutdrag

onetwo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Meddelanden
2 334
Mottagna reaktioner
947
Poäng
817

Någon som fått hjälp av dom? Hur såg er ekonomi ut? Har fått hjälp av dom o fylla i en ansökan som nu är inskickad.
Scam.
Tjänsten är gratis via kommun, alla tjänster som erbjuder detta är SCAM. Du får INGET för pengarna.

Senast ändrad:

noll

V.I.P
Poäng: 187
Meddelanden
306
Mottagna reaktioner
53
Poäng
187
Jag har själv frågat om dessa i forumet utan att ha fått mer än pekpinnar som svar.

Det kan finns många anledningar man har brottats med innan man söker extern hjälp.

Det som kan tänkas enkelt för vissa kan vara svårt för andra, som att fylla i en ansökan.

Sen kan man av olika anledningar känna sig obekväm att gå till "grannen som jobbar med skuldrådgivning på kommun" eller "Asta på kommunen vars son leker med min son"

Skammen kan göra så ont att det underlättar att be någon man inte känner om hjälp. Är kostnaden rimlig så kan man känna att det är värt.

Tyvärr kan jag inte bistå med din fråga och jag har även googlat. Hoppas du får hjälp!

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 817
Meddelanden
9 011
Mottagna reaktioner
5 804
Poäng
3 817
Bättre att söka hjälp av budget och skuldrådgivare i kommunen. Allt vad jag läst om den tjänsten har bara varit att det kostar mer än det smakar.
Vad är det du vill ha hjälp av dom med ?

tussan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Meddelanden
1 462
Mottagna reaktioner
416
Poäng
557
Dom hjälpte mig o skickade in ansökan till en jurist som ska kolla om jag kan få hjälp med en såkallad skuldsanering osv. Jag avaktar o väntar på svar av dom. Har en skuld hos kronofogden samt två inlasso grejer som tickar på så gör ett försök med det här,om det var rätt de vet jag inte men jag provar :(

Peach

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 757
Meddelanden
1 481
Mottagna reaktioner
989
Poäng
757
Dom hjälpte mig o skickade in ansökan till en jurist som ska kolla om jag kan få hjälp med en såkallad skuldsanering osv. Jag avaktar o väntar på svar av dom. Har en skuld hos kronofogden samt två inlasso grejer som tickar på så gör ett försök med det här,om det var rätt de vet jag inte men jag provar :(

Hur mycket är din totala skuld på och hur mycket tjänar du per månad?

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 817
Meddelanden
9 011
Mottagna reaktioner
5 804
Poäng
3 817
Har du varit hos en budget och skuldrådgivare innan ?
Tänker mest att skuldsaneringsenheten kanske tycker att det är pengar som kunde lagts på något annat.

wiran

V.I.P
Poäng: 457
Meddelanden
752
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Juristen har ingenting med skuldsanering att göra, det är kronofogden som bestämmer om du ska få sanering eller inte.
Pengar i sjön tyvärr, det är gratis att söka p hemsidan och via skuldrådgivare.

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Meddelanden
2 582
Mottagna reaktioner
1 159
Poäng
927
Det här är ett enkelt sätt att tjäna pengar på människor som är i en utsatt ekonomisk situation. Du kommer tyvärr inte få den hjälp du förväntar dig. Det är KFM som avgör om du får skuldsanering, inte en jurist.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp