• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Nån som känner till Lender?

annlo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
30 April 2012
Meddelanden
1 680
Mottagna reaktioner
962
Poäng
787
Jag ställde en fråga om dem tidigare men tydligen skrev jag nått olämpligt för inlägget är borttaget.

Så jag frågar bara enkelt: Nån som lånat pengar av dem? Hur seriösa är dom?

Går ej komma i kontakt med dem via mailen de anger o det finns inget telefonnr på hemsidan.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Lender har inga lån. De bara informerar om olika lån och jämför dem och så kan du klicka dig vidare till respektive lånesidas hemsida.

Det framgår av sidan att de endast jämför. Ansökningsknapparna går bara till de olika hemsidorna för låneföretagen.
 

annlo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
30 April 2012
Meddelanden
1 680
Mottagna reaktioner
962
Poäng
787
Hm, men så ser sidan inte ut där jag var. Fanns ingenstans att klicka sej vidare till andra långivare.
 
Senast redigerad av en moderator:
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Lenders hemsida gör klart att de bara jämför lån och klickar man på ansökningsknapparna så kommer man till respektive banks hemsida. Det är ingen sida jag kommer att besöka mer. Verkar bara vara någon som vill tjäna pengar på att man klickar på länkarna Så undvik!
Den sida du hade hittat vet jag inte hur du hittade men den verkar inte seriös och det finns inga villkor att se. Så varning!!!
Det finns andra seriösa aktörer på nätet. Nappa inte på den här bluffen!
 

annlo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
30 April 2012
Meddelanden
1 680
Mottagna reaktioner
962
Poäng
787
Jo jag såg det som stod längst ner...om Thorn.
Jag hittade sidan via Google. Hamnade där av en slump. Å min känsla var oxå att det verkade lite mysko...Så därför tänkte jag kolla med er här om nån kände till denna.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp