Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. ICA Banken - Låg ränta, även bra vid samlingslån
3. Advisa - Jämför 29 kreditgivare.
4. Slantar - Ingen UC. Upp till 30 000 kr
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Nanokredit - NU utan UC på årslån

Diskussion i 'Smslån' startad av Kim71, 26 januari 2018.

Tags: Add Tags
  1. Kim71

Kim71 Gäst

Vill informera om att jag tidigare idag fick ett sms från ovanstående bolag om att nu ansöker man om deras årslån upp till 20.000kr med löptid på max 2 år - UTAN UC ! De tar nu ”endast” en Bisnode upplysning ! Kan vara bra att veta om någon vill ta ett lån därifrån !
    Trevlig helg alla

https://nanokredit.se/

Last edited by a moderator: 13 februari 2018
    Lavendel och IHope gillar detta.
  2. Hej någon som blivit beviljad årslån och vet hur lång handläggning det är? Blev beviljad (på skärmen) kl 18 igår. Fick ett mejl att dem skulle återkomma inom 15 minuter under öppettider med ett ”besked”.

Inget svar under dagen och har mejlat men inget svar??

3. JT26

JT26 Gäst

4. Kim71

Kim71 Gäst

Som jag skrev här ovan, så skall årslånet vara utan UC och om man går in på deras hemsida, så framgår det att dom tar Bisnode upplysning!

Vad sökte Du på?

5. JT26

JT26 Gäst

tjena Kim!
    Ville bara vara 100% säker innan jag själv söker. Detta pga att det på flera jämförelsesajter står att de använder UC. Inte min mening att framställa dig som icke trovärdig på något sätt :)

6. Kim71

Kim71 Gäst

Nej nej vännen, det trodde jag inte heller...ville bara förtydliga det jag skrev...

7. Kim71

Kim71 Gäst

Med tanke på sms:et jag fick där dom var tydliga med att deras årslån nu var utan UC, så antar jag att dom ganska nyligen har ändrat från UC till Bisnode och det har nog inte alla andra ”sidor” uppdaterat ännu... Vet faktiskt inte varför jag fick sms från dom om detta då jag aldrig själv har lånat av dom

8. alex

alex Gäst

Jag tog ett lån från dem för några veckor sedan och dem tog inte uc på mig. Däremot så ringer dem upp en...

9. Ruben

Ruben Gäst

Hej ! Alex vad hade du för förutsättningar många uc ff? Vad sökte du på o blev beviljad? /Ruben

10. alex

alex Gäst

Hej

Dem tar inte uc, dem tog bisnode och där hade jag ca 15 ff...

min uc är 17 ff ca 400 inkomst 500 blancolån

Dela sidan