Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Slantar - Ingen UC. Upp till 30 000 kr
3. Advisa - Jämför 29 kreditgivare.
4. Santander - Låg ränta (fr 3,95%), ingen förmedlare
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Ngn som har Sveriges Telefoni

Diskussion i 'Hjälp!' startad av Myra, 19 oktober 2018.

1. Myra

Myra V.I.P & LF entusiast

Mottagna gillanden:
    581
    Trofépoäng:
    577
    Hej, för ca 2 år sedan blev jag uppringd av dem och de lovade att sänka mina kostnader och säljaren var trevlig och jag var dum så det hela resulterade i ett 3 årigt avtal (alltså 3 års bindningstid) utan jag förstod att det var på 3 år och utan att jag begrepp att förutom de 149 som allt skulle kosta och man fick ringa upp för det beloppet skulle jag även betala 149 kr fast avgift.

Så det blev inte billigare MEN efter många turer fram och tillbaka där jag har begärt ljudfiler från samtalet samt sökt säljaren som jag blev uppringd av (spårlöst försvunnen) så fann jag mig i att betala och sitta av mitt straff på 3 år.

Dessvärre skickar de till Arvato redan efter max en vecka som i sin tur skickar till Gothia och de skickar till Kfm. Allt går snabbt! Abonnemanget har varit spärrat nu sedan i somras så vi är utan fasttelefon och förra månaden gick Gothia med på att slå ihop fakturorna till en skuld och dela det på 4 ggr. Men de sa att inga nya skulder få tillkomma. Nu har det gjort det, ytterligare två fakturor har gått vidare till Gothia. Måste ringa de.

Så fort det är över (tyvärr bindningstid till september 2019) kommer jag att återgå till Tele2 som har en proffsig och kunnig kundtjänst, vi har alla våra mobilabonnemang hos dem.

Sveriges telefoni har jagat mig i 4 månaders tid i våras (har de ringt en gång per dag) för att ge mig ett "oslagbart erbjudande på mobiltelefoni". Nja tror inte det va!

Är det ngn som har dem?? Erfarenheter?

Last edited: 19 oktober 2018

Dela sidan