Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Norwegian bank, nekade efter bevillning?

Ja. Och om man har skött allting tidigare och varit ärlig i sin ansökan. Vad kan isåfall vara ett skäl till att bli nekad?

Ja. Och om man har skött allting tidigare och varit ärlig i sin ansökan. Vad kan isåfall vara ett skäl till att bli nekad?
Bra fråga av dig.Det som jag kan tänka mig är att dom nog lånat ut för lätt innan till allt och alla,och med nya riktlinjer kanske gjort det svårare eller blivit hårdare med att bevilja nya och gamla lån.

Krediten på BN var aldrig använd så aldrig gjort någon betalning till dem heller som de kan slå ner på.

Okej. Börjar bli nervös nu.. Jag kan tycka att om dom väljer att neka personer efter preliminär bevillning, så ska den UC'n inte synas heller.

Okej. Börjar bli nervös nu.. Jag kan tycka att om dom väljer att neka personer efter preliminär bevillning, så ska den UC'n inte synas heller.
Ucn visar ju att man sökt en kredit, inte att man fått den.

BÖR va godkänt nu? Nu har dom ändrat till denna text. Då har dom ju gjort den manuella kollen också? Innan stod det annorlunda.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    172 KB · Visningar: 506
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp