• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Nu har jag spärrat mig hos alla smslån bolag så skönt!@

solen30

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
15 December 2014
Meddelanden
100
Mottagna reaktioner
28
Poäng
112
Blev fri från fogden för 3 år sen. Under den tiden tog dom 11000 kr från min lön så allt annat blev lidande. När jag väl va klar med utmätning hade jag tagit en drös smslån för o täcka resten jag låg back med. O efter de snurra de på o nu e jag där igen släppte allt till fogden utmättning började i juli. Är klar om 4 månader dom tar denna gång 12000. Men nu har jag spärrat alla nödlösningar. Nu är de bra känns skönt och få en viss kontroll igen. Har även en större skuld till Sergel som jag lyckats få en liten avbetalning plan på tills fogden är klar sen högre summa. Med detta vill jag säga kämpa på ni som behöver de kram
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Bra gjort solen30 att du spärrade dig hos alla smslånbolag, gjorde det själv för 1 år sedan och när jag får min sjukpension varje månad är det skönt att veta att jag inte har massa skitlån som ska betalas tillbaka och sedan lånas om igen. Jag klarade inte av pressen av att jaga lån varje månad och inte vara säker på att få beviljat eller inte. Som du skriver bra att få kontroll igen kunna sova och slippa ångest.
 

solen30

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
15 December 2014
Meddelanden
100
Mottagna reaktioner
28
Poäng
112
Precis skön känsla aldrig mer detta helvete ☺
 

Semi

Aktiv medlem
Poäng: 92
Blev medlem
10 Januari 2015
Meddelanden
46
Mottagna reaktioner
26
Poäng
92
Grymt starkt gjort av dig! Du ska vara förbannat stolt över dig själv att du har kommit till insikt. Finns få känslor som är så skönt som just insiktskänslan. Och att spärra sig själv = utmärkt. Har också gjort det och som ca5tio skriver så är det en så befriande känsla att veta om att när lönen kommer så ska jag inte betala massa sms-lån och annat. Utan min lön är min lön. Så ångesten att sätta sig ned och betala räkningar har ju minskat betydligt!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp