• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Nystart Finans

omxz24

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
23 April 2018
Meddelanden
6
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Hej!

Någon som har erfarenhet om https://www.nystartfinans.se ?
De verkar endast köra på lösenkrav och deras "nish" är att samtidigt ge ekonomisk rådgivning.
Vet inte hur de skiljer sig från andra lånegivare, men mitt intryck är att de kör mer mänskliga bedömningar snarare än datorstyrda bedömningar som väldigt många andra gör.

Någon som haft med de å göra?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 870
Mottagna reaktioner
150
Poäng
417
Hej!

Någon som har erfarenhet om https://www.nystartfinans.se ?
De verkar endast köra på lösenkrav och deras "nish" är att samtidigt ge ekonomisk rådgivning.
Vet inte hur de skiljer sig från andra lånegivare, men mitt intryck är att de kör mer mänskliga bedömningar snarare än datorstyrda bedömningar som väldigt många andra gör.

Någon som haft med de å göra?
Mot mig var de väldigt snäsiga och ville ha UC på min sambo
Fick inget lån men vet ej om jag hade sagt ja till UC på min sambo om det hade gått igenom
 
T

Tuva

Gäst
Poäng: 0
Nystartfinans. Har 6 bet anm., 12ff (färska) inkasso + kronofogdskuld. Löste totalt 13 skulder, krediter, sms-lån, blancolån, inkasso you name it. Endast 3 skulder syntes på UC. Sökte 70 papp fick 200 utan problem. Ingen medlånetagare. Gick från kostander på 13.000 per månad till 3000. Hög ränta ja, såklart vad annars? Man tillhör ej direkt någon safetymålgrupp. Planen är ju att sköta sig och kunna lösa det lånet senare.
 

clyro86

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
18 Februari 2018
Meddelanden
1 084
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
Vad ligger räntan på? Bra jobbat för övrigt :)
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 941
Mottagna reaktioner
6 130
Poäng
3 907
Nystartfinans. Har 6 bet anm., 12ff (färska) inkasso + kronofogdskuld. Löste totalt 13 skulder, krediter, sms-lån, blancolån, inkasso you name it. Endast 3 skulder syntes på UC. Sökte 70 papp fick 200 utan problem. Ingen medlånetagare. Gick från kostander på 13.000 per månad till 3000. Hög ränta ja, såklart vad annars? Man tillhör ej direkt någon safetymålgrupp. Planen är ju att sköta sig och kunna lösa det lånet senare.

Sorry Tuva, men är Du ett TROLL? Typ ett Nystartfinans Troll, för det Du skriver låter i mina öron som helt osannolikt! :(
 
J

Jimmys

Gäst
Poäng: 0
Hade lite mailkontakt med dom för ett tag sedan. De var trevliga, inget fel så, men fick inte har mer blanco på uc än 1,2 x årsinkomsten.
 

lanaren360

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
27 April 2016
Meddelanden
584
Mottagna reaktioner
235
Poäng
417
Ingen medlåntagare ?

Känns knappast troligt.
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
”Tuva” har gjort samma inlägg i flera trådar,spam
Det låter osannolikt att det hände
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp