Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Slantar - Ingen UC. Upp till 30 000 kr
3. Advisa - Jämför 29 kreditgivare.
4. Santander - Låg ränta (fr 3,95%), ingen förmedlare
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Nytt forum - Inkasso

Diskussion i 'Om forumet' startad av Lånforum.se, 31 januari 2014.

1. Lånforum.se

Lånforum.se Forumsägare Moderator

Mottagna gillanden:
    207
    Trofépoäng:
    397
    Nu händer det grejer: https://www.lånforum.se/f12/

Efter önskemål från några medlemmar har vi nu startat ett inkasso-forum. Vi håller just nu på att flytta så många trådar som möjligt från de andra forumen. Gamla trådar som innehåller både diskussioner om kreditgivaren generellt samt inkasso kommer vi inte att dela upp. Men nya trådar kommer vi försöka dela upp så gott det går (splitta dem).

Trådar om KFM kommer också att börja flyttas till Hjälp! forumet.

Vi hoppas detta kommer göra forumet mer strukturerat och lättnavigerat.

TourettesGuy och ca5tio gillar detta.
  2. ca5tio

ca5tio V.I.P & LF entusiast

Mottagna gillanden:
    897
    Trofépoäng:
    847
    Har en fråga till er alla som haft avbetalningsplan hos inkassobolag små eller stora. Brukar ni få bekräftelse från dem när ärendet/ärendena är avslutade dvs när ni slutbetalat? Jag avslutade avbetalningsplaner hos Intrum , Svea, Extralånet, Lånalåna och Axcept denna månad och har endast fått bekräftelse från Svea och Extralånet att det var slutbetalt och jag kunde låna igen. Ringde övriga och fick till svar att de brukade inte skicka någon bekräftelse. För mig är det viktigt att få veta att det inte dyker upp något längre fram som kan byggas på till en större skuld som jag inte räknat med. Jag kommer inte låna igen men vill ändå få en bekräftelse.

3. ca5tio

ca5tio V.I.P & LF entusiast

Mottagna gillanden:
    897
    Trofépoäng:
    847
    På måndag kommer jag också återbetala Nätlån och 38:an som jag tidigare förlängt men tror att de skickar bekräftelse då de också är Catalunia/Canoxa som Extralånet.

4. Lånforum.se

Lånforum.se Forumsägare Moderator

Mottagna gillanden:
    207
    Trofépoäng:
    397
    Blev riktigt bra det här måste jag säga. Mycket mer strukturerat och lätt att följa i bägge forumen

ca5tio och TourettesGuy gillar detta.

Dela sidan