• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Nytt från FlexLimit

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Såg detta när jag loggade in på min Flexlimit idag:

Hej kära kund,
På grund av rådande ansträngda situation för såväl privatpersoner som företag, som föranletts av Covid-19, måste vi tyvärr meddela att all möjlighet till uttag stoppas på obestämd tid.
Om du på grund av ovan önskar att säga upp ditt kreditavtal, vänligen kontakta vår kundtjänst.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Milou

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
31 Mars 2020
Meddelanden
485
Mottagna reaktioner
130
Poäng
327
Såg detta när jag loggade in på min Flexlimit idag:

Hej kära kund,
På grund av rådande ansträngda situation för såväl privatpersoner som företag, som föranletts av Covid-19, måste vi tyvärr meddela att all möjlighet till uttag stoppas på obestämd tid.
Om du på grund av ovan önskar att säga upp ditt kreditavtal, vänligen kontakta vår kundtjänst.

mysko, står inget sånt på min sida då jag loggar in
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Står under" Mina sidor "hos mig

Mina sidor
Hej kära kund,
På grund av rådande ansträngda situation för såväl privatpersoner som företag, som föranletts av Covid-19, måste vi tyvärr meddela att all möjlighet till uttag stoppas på obestämd tid.
Om du på grund av ovan önskar att säga upp ditt kreditavtal, vänligen kontakta vår kundtjänst.
 

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
988
Poäng
787
Under dessa tider vill man väl göra uttag?
 

MyLife

Kunnig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
15 November 2018
Meddelanden
260
Mottagna reaktioner
70
Poäng
227
Samma hos mig. Men såg detta även i fredags och då fick man välja betalningsfri månad utan kostnad på 200 om man kontaktade kundtjänst (hade redan betalt in då tyvärr). Sedan försvann den texten helt i några dagar och dök upp idag enligt ovan.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Samma hos mig. Men såg detta även i fredags och då fick man välja betalningsfri månad utan kostnad på 200 om man kontaktade kundtjänst (hade redan betalt in då tyvärr). Sedan försvann den texten helt i några dagar och dök upp idag enligt ovan.
Precis när jag läser detta plingar det till i min mobil och det står :

Hej ditt skuldsaldo hos FlexLimit är 0 kr. du har totalt 15.000 kvar att utnyttja, gör uttag https://go.flexlimit.se/uttag Mvh FlexLimit.se

Loggar jag in står meddelandet om uttag stoppat på obestämd framtid så jag antar att det är ett automatiskt utskick.
 

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
988
Poäng
787
Deras system är väl inte uppdaterade för den nya policy:n. Lite motsägande kan man lungt säga
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp