• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Fairlo, max 100000kr

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jolanta

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
29 Mars 2014
Meddelanden
109
Mottagna reaktioner
25
Poäng
112
Jag testade, fick tvärnobben.
Så för alla funkar det inte.
Jag har hyfsat hög lön, inga anmärkningar men ett skyhögt underskott. Kanske underskottet som ställde till det?
 

Nisse

V.I.P
Poäng: 157
Blev medlem
30 Juni 2011
Meddelanden
316
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Hej, har oxå ett högt underskott och fick nej. Mailade och frågade om betyg på creditsafe och fick svar att man behöver 35 eller högre.

Mvh Nisse
 

Hope777

V.I.P
Poäng: 557
Blev medlem
18 Januari 2018
Meddelanden
477
Mottagna reaktioner
574
Poäng
557
Jösses vilka bra villkor. 29% ränta/år inget annat tillkommer. Lånade just 10K och pengarna satt som en smäck på mitt SEB konto typ direkt efter Trustly tryckandet. He he påminde faktiskt om en bättre spelsajts utbetalande :) Det står att de betalar ut mellan 7-22 men jag lånade faktiskt efter kl 22. Hela låneprocessen verkar helt automatiserad.
Helmer/hade inte du släppt alla dina skulder i början av året?!?!? Kommer du ha råd att betala detta nya lån eller har du tänkt ” släppa” det direkt? Ursäkta om du tycker min fråga är lite besvärlig.....jag har ju alltid varit lite besvärlig som sagt...:)
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 278
Mottagna reaktioner
13 384
Poäng
8 917
Jag testade, fick tvärnobben.
Så för alla funkar det inte.
Jag har hyfsat hög lön, inga anmärkningar men ett skyhögt underskott. Kanske underskottet som ställde till det?

Hur högt underskott?
 

Mjau 74

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
Blev medlem
4 December 2013
Meddelanden
2 668
Mottagna reaktioner
1 695
Poäng
1 177
Helmer/hade inte du släppt alla dina skulder i början av året?!?!? Kommer du ha råd att betala detta nya lån eller har du tänkt ” släppa” det direkt? Ursäkta om du tycker min fråga är lite besvärlig.....jag har ju alltid varit lite besvärlig som sagt...:)
Bådar inte gott inför en skuldsanering isf...
 

Helmer

Kunnig medlem
Poäng: 397
Blev medlem
21 Februari 2018
Meddelanden
207
Mottagna reaktioner
212
Poäng
397
Helmer/hade inte du släppt alla dina skulder i början av året?!?!? Kommer du ha råd att betala detta nya lån eller har du tänkt ” släppa” det direkt? Ursäkta om du tycker min fråga är lite besvärlig.....jag har ju alltid varit lite besvärlig som sagt...:)
He he bra fråga, de hade så bra villkor och jag behövde verkligen det där 10K och det var bara drygt 400kr i månaden på autogiro så har för avsikt att betala dem. Det känns inte bra heller, inför en eventuell skuldsanerings ansökan att liksom låna 10K och bara skita i och betala. Annars har jag inte tagit några nya lån på länge.
 

Hope777

V.I.P
Poäng: 557
Blev medlem
18 Januari 2018
Meddelanden
477
Mottagna reaktioner
574
Poäng
557
Jag förstår dej ändå...det är inte lätt att alltid vara typ black heller..:( men usch jag har tagit alldeles för mycket lån i min obalans i livet...Nu har jag väl kommit i nån av alla faser som jag går igenom..känner mej både glad o ledsen typ varannan dag...det är sant..ena dagen sorg o ledsamhet för vad jag ställt till med o andra dagen lättad över att nu är karusellen stoppad...värsta känslan är ändå när jag typ känner mej arg hela tiden...sånn har jag aldrig varit förr...
 

Helmer

Kunnig medlem
Poäng: 397
Blev medlem
21 Februari 2018
Meddelanden
207
Mottagna reaktioner
212
Poäng
397
Jag förstår dej ändå...det är inte lätt att alltid vara typ black heller..:( men usch jag har tagit alldeles för mycket lån i min obalans i livet...Nu har jag väl kommit i nån av alla faser som jag går igenom..känner mej både glad o ledsen typ varannan dag...det är sant..ena dagen sorg o ledsamhet för vad jag ställt till med o andra dagen lättad över att nu är karusellen stoppad...värsta känslan är ändå när jag typ känner mej arg hela tiden...sånn har jag aldrig varit förr...
Hej Hope777 jag känner igen mig i det du beskrev just. Jag var bara så less på typ 50kr/dag så 10000kr jag lånade håller jag hårt i. Har redan varit på bankomaten och tagit ut de 10000kr i sedlar så jag verkligen ska göra något bra med pengarna istället för att få något trist ryck o spela bort det.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp