Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nytt smslån, webkontanter.se

webkontanter

Jag fick avslag. Årsinkomst 314tusen 17 frågor hos UC ingen bet.anmärkning nånsin. Mailade och frågade om dom godtog ett lägre belopp än 3000 kr men fick inget svar. Oseriösa långivare som ej svarar på mail är sånna man ska akta sig för.För min del löste sig det med tandvärken iaf. Tandläkaren lät mig laga o få faktura 10 dgr. Tur!

Jag fick ett lån och jag jobbar inte för företaget. Har själv hamnat i en skuldfälla där jag måste ta lån för att betala andra lån, suck...
Dom är nystartade läste jag i ett annat forum. Dom har förmodligen inte fått några fungerande rutiner än. Det är många nystartade smslånföretag som får problem i början verkar det som. Scam kan det inte vara eftersom ansökan är gratis. Jag tror tyvärr inte att dom blir så långlivade då dom lånar ut till såna som mig;)

Knappast

Skulle inte lita på ovan inlägg. Moderator för forumet kanske kan kolla upp vem som skrivit inlägget? I andra forum skrivs att man blir nekad och sedan dimper det ned en massa porrmail och spam i mailen efter att man ansökt så det kan vara någon som luras för att komma åt folks mailadresser och sprida virus

Endast dessa kommer från samma dator. I vilket fall med denna lånegivare, var försiktig då det är osäkert hurvida de är seriösa.

Hej! Är det någon som har någon erfarenhet av webkontanter.se? Kan man få avbetalning hos dom om det skulle gå så illa?

Skulle inte lita på ovan inlägg. Moderator för forumet kanske kan kolla upp vem som skrivit inlägget? I andra forum skrivs att man blir nekad och sedan dimper det ned en massa porrmail och spam i mailen efter att man ansökt så det kan vara någon som luras för att komma åt folks mailadresser och sprida virus

Fel

Nej. Jag skrev de två sista citaten men inte denna:

Hej! Är det någon som har någon erfarenhet av webkontanter.se? Kan man få avbetalning hos dom om det skulle gå så illa?

Så hur kan du säga att det är från samma dator?

Jag fick ett lån och jag jobbar inte för företaget. Har själv hamnat i en skuldfälla där jag måste ta lån för att betala andra lån, suck...
Dom är nystartade läste jag i ett annat forum. Dom har förmodligen inte fått några fungerande rutiner än. Det är många nystartade smslånföretag som får problem i början verkar det som. Scam kan det inte vara eftersom ansökan är gratis. Jag tror tyvärr inte att dom blir så långlivade då dom lånar ut till såna som mig;)

Detta skrev jag. Och jag fick faktiskt ett lån beviljat av dom. Men min kompis som försökte låna i förmiddags blev nekad och vi har samma inkomst och inga betalningsanmärkningar. Det kanske är lite underligt. Men va fan ansökan är ju gratis så det är ju skit samma jag har ju mina pengar:):):)

Nej. Jag skrev de två sista citaten men inte denna:

Så hur kan du säga att det är från samma dator?

Det är sant, den var ej från din dator. Sorry för det. Posten ovan har samma ip, var det jag kollade på.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp