O
Oregistrerade
Gäst
Poäng: 0
Hej! Är det någon som har någon erfarenhet av www.webkontanter.se? Kan man få avbetalning hos dom om det skulle gå så illa?

Hej! Är det någon som har någon erfarenhet av webkontanter.se? Kan man få avbetalning hos dom om det skulle gå så illa?
Detta är bluff
Skulle inte lita på ovan inlägg. Moderator för forumet kanske kan kolla upp vem som skrivit inlägget? I andra forum skrivs att man blir nekad och sedan dimper det ned en massa porrmail och spam i mailen efter att man ansökt så det kan vara någon som luras för att komma åt folks mailadresser och sprida virus
Jag fick ett lån och jag jobbar inte för företaget. Har själv hamnat i en skuldfälla där jag måste ta lån för att betala andra lån, suck...
Dom är nystartade läste jag i ett annat forum. Dom har förmodligen inte fått några fungerande rutiner än. Det är många nystartade smslånföretag som får problem i början verkar det som. Scam kan det inte vara eftersom ansökan är gratis. Jag tror tyvärr inte att dom blir så långlivade då dom lånar ut till såna som mig![]()

Nej. Jag skrev de två sista citaten men inte denna:
Hej! Är det någon som har någon erfarenhet av webkontanter.se? Kan man få avbetalning hos dom om det skulle gå så illa?
Så hur kan du säga att det är från samma dator?