• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Om jag har en medsökande på mitt lån vad får han/hon reda på då?

tussan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
22 Mars 2014
Meddelanden
1 463
Mottagna reaktioner
417
Poäng
557
Jag har jätte svårt o få lån...har 5 gamla betalnings anmärkningar en försvinner om 2 veckor. Men har många uc förfrågningar så de är där det kör ihop sig att jag har svårt o få lån:/ har sökt via lendo och Svea special lånet men blir ej godkänd.

Skulle behöva ett lån på 50 tusen ca så jag kan betala bort massa skit samt en privat skuld. Om min sambo tex skulle stå med som medsökande på ett lån....kommer han få hem nå papper på min ekonomi dvs alla uc förfrågningar och sånt där??? Han vet om att jag har tufft med ekonomin. En han vet inte om att jag sökt så många lån o blivit nekad :(
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

jobaby

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
25 Oktober 2014
Meddelanden
377
Mottagna reaktioner
327
Poäng
477
Han får ju bara kopia på hans UC förfrågning. Sen kanske han undrar vad de 50 000 kr ska gå til...
 

tussan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
22 Mars 2014
Meddelanden
1 463
Mottagna reaktioner
417
Poäng
557
Jaha så han får ingen information om min uc alltså? Ja de är en privat skuld på 15 tusen...faktiskt till han haha han betalade en bil tio mig för 15 tusen o jag skulle vilja lösa de så jag e kvitt de sen resten e små krediter o så :(
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp