• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Orolig underskottare

O

Orolig

Gäst
Poäng: 0
Någon som vågar tro på samlingslån med 68.000 underskott på 350.000 inkomst?

Det är underskott eller maxat kreditkort på 40k jag måste välja mellan.

Jag kommer söka 300.000 med 4
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

DN1981

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
20 December 2018
Meddelanden
981
Mottagna reaktioner
398
Poäng
497
Någon som vågar tro på samlingslån med 68.000 underskott på 350.000 inkomst?

Det är underskott eller maxat kreditkort på 40k jag måste välja mellan.

Jag kommer söka 300.000 med 4

Ungefär samma situation. 100.000 underskott 380.000 lön. Kommer satsa på att betala ner kreditkorten istället för att sänka underskottet. Ska söka först 250.000 sen 250.000 till i samlingslån...
 
O

Orolig

Gäst
Poäng: 0
Ungefär samma situation. 100.000 underskott 380.000 lön. Kommer satsa på att betala ner kreditkorten istället för att sänka underskottet. Ska söka först 250.000 sen 250.000 till i samlingslån...

Lutar åt det för mig med då flera tycks få till lån med högt underskott.
Delar ev. Upp mina 300 i två sökningar.
Mitt prio är o få bättre räntor än 24%.
Liver känns som en känslomässig bergodalbana varje dag fram tills jag vet vilket val som var rätt.
 

DN1981

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
20 December 2018
Meddelanden
981
Mottagna reaktioner
398
Poäng
497
Lutar åt det för mig med då flera tycks få till lån med högt underskott.
Delar ev. Upp mina 300 i två sökningar.
Mitt prio är o få bättre räntor än 24%.
Liver känns som en känslomässig bergodalbana varje dag fram tills jag vet vilket val som var rätt.

Samma här.... men allt pekar åt att maxade kreditkort och många UC FF påverkar UC betyget långt mycket mer än underskottet. Man får hålla tummar och tår!!! När tänkte du söka första lånet?
 
O

Orolig

Gäst
Poäng: 0
Samma här.... men allt pekar åt att maxade kreditkort och många UC FF påverkar UC betyget långt mycket mer än underskottet. Man får hålla tummar och tår!!! När tänkte du söka första lånet?


19juni går stapeln av för första lånet, i slutet på Augusti har 2ff frågningar till försvunnit o har då 3ff med min nya från juni så då blir de sista ansökan.

Hur kommer de se ut för dig när du ansöker? Och när blir ansökan? Håller tummar o tår för oss båda!!
 

DN1981

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
20 December 2018
Meddelanden
981
Mottagna reaktioner
398
Poäng
497
19juni går stapeln av för första lånet, i slutet på Augusti har 2ff frågningar till försvunnit o har då 3ff med min nya från juni så då blir de sista ansökan.

Hur kommer de se ut för dig när du ansöker? Och när blir ansökan? Håller tummar o tår för oss båda!!

Har tänkt ansöka i mitten av juni jag med :) kommer dock ha ganska dåliga förutsättningar så jag hoppas på att jag får nåt bara. Ca 29 ff (senaste 7 mån gammal) ca 170.000 i blanco och 2 nollade kreditkort. Yes håller tummar!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp