• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Partner Inkasso

Maria N

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
11 Juni 2021
Meddelanden
1 029
Mottagna reaktioner
555
Poäng
597
Hej,
Är det någon som har erfarenhet av Partner inkasso? Jag velar mellan att släppa vissa krediter och har då viaconto på 20.000 som sägs upp om 14 dagar. Skulle vilja veta andras erfarenheter av partner inkasso? Tacksam för svar!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 601
Mottagna reaktioner
2 484
Poäng
1 527
Hej,
Är det någon som har erfarenhet av Partner inkasso? Jag velar mellan att släppa vissa krediter och har då viaconto på 20.000 som sägs upp om 14 dagar. Skulle vilja veta andras erfarenheter av partner inkasso? Tacksam för svar!
Jag har haft mitt Viaconto lån hos dom, dock "bara" 5000kr, men fick avbetalningsplan på 600kr / månaden. Avisering via kivra.
Tycker dom har varit helt okej att ha och göra med, finns inkasso bolag som är mycket värre.
De svarar snabbt på mail och är trevliga. Har inget ont och säga dom. Har till och med fått betalningsfri månad en gång.
 

Drolzan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
14 Juni 2016
Meddelanden
1 000
Mottagna reaktioner
487
Poäng
557
Partner inkasso va väldigt shjyssta tycker jag. Min skuld som släpptes till Partner fick jag fryst ränta på och halv år avbetalning.
 

JohanL92

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
14 Februari 2019
Meddelanden
143
Mottagna reaktioner
66
Poäng
197
Totalt värdelösa.
Har en hemsida som ser ut att vara gjord 1998, går inte att logga in eller någonting.
Mitt Daypay gick dit, valde att betala allt på en gång eftersom att det märktes att man skulle få problem med dessa.
Det enda positiva är att de skickar posten till Kivra.
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 795
Mottagna reaktioner
592
Poäng
627
Har erfarenhet av dem. Hade en liten skuld som gick dit (cirka 2000). Var förhandlingsbara, ganska flexibla och trevlig kundtjänst.
 

Maria N

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
11 Juni 2021
Meddelanden
1 029
Mottagna reaktioner
555
Poäng
597
Jag har haft mitt Viaconto lån hos dom, dock "bara" 5000kr, men fick avbetalningsplan på 600kr / månaden. Avisering via kivra.
Tycker dom har varit helt okej att ha och göra med, finns inkasso bolag som är mycket värre.
De svarar snabbt på mail och är trevliga. Har inget ont och säga dom. Har till och med fått betalningsfri månad en gång.
Tack snälla! Hoppas det blir detsamma för min del. Känns lovande iaf. :)
 

Maria N

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
11 Juni 2021
Meddelanden
1 029
Mottagna reaktioner
555
Poäng
597
Totalt värdelösa.
Har en hemsida som ser ut att vara gjord 1998, går inte att logga in eller någonting.
Mitt Daypay gick dit, valde att betala allt på en gång eftersom att det märktes att man skulle få problem med dessa.
Det enda positiva är att de skickar posten till Kivra.
Åh nej, det kändes inte tryggt! Var detta nyligen?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp