• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Plexia, öppet på helgerna

P

pöex

Gäst
Poäng: 0
Hej
Ansökte imorse om lån hos plexia och skickat in det jag ska men har ännu inte hört något från dem.. vet någon ifall dem verkligen ha öppet på helgerna och ifall dem brukar vara snabba?
Försökt få tag på dem själv utan resultat
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

AW89

V.I.P
Poäng: 217
Blev medlem
27 Maj 2015
Meddelanden
637
Mottagna reaktioner
67
Poäng
217
Man får väl svar direkt på skärmen hos dem ?
 
P

pöxe

Gäst
Poäng: 0
Ja jag har fått det preliminärt beviljat men vill ju ha pengarna idag så vill ha svar hur det går med det men får ej tag på ngt svar
 
P

pöxe

Gäst
Poäng: 0
Har försökt att ringa med så har nu gett upp att det kommer ngt idag
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 086
Mottagna reaktioner
6 669
Poäng
4 477
På deras hemsida står det:

"Om jag beslutar mig för att ansöka om ett lån klockan 21.00 en lördagskväll, måste jag då vänta tills ni öppnar innan jag får mina pengar?
Ja, under våra öppettider betalar vi ut alla godkända ansökningar flera gånger varje dag och har man samma bank så får man pengarna insatta på kontot omgående, i annat fall kommer pengarna in på kontot nästkommande vardag.

Vilka öppettider har ni för att bevilja låneansökningar?
Alla dagar mellan 09-21."

Det står också att om man har nordea får man pengarna samma dag! Men att det inte kan garanteras om man inte har Nordea.
 
P

pöxe

Gäst
Poäng: 0
Har nordea men har ännu inte hört ngt och inget svar på varken mail kund post eller tele.. så blev sista gången på den sidan
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 086
Mottagna reaktioner
6 669
Poäng
4 477
okej men om du har nordea och om du fått besked att lånet har beviljats så kommer du säkert att få pengarna senare under dagen, runt kl 18 kanske. Så det är inte kört än!
 
P

plxo

Gäst
Poäng: 0
Har den byt till Swedbank så är det dåligt att det står så tydligt med Nordea på flera ställen på.deras sida.. och hur som så tycker jag att man ska svara på mail eller iallafall tele ifall man har en sida som ska vara öppet till 21.00. Jag har gett upp och skickat till dem nu att jag inte vill ha lånet längre iallafall nu pga av sen behandling
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp