Lånforum.se rekommenderar

1. Advisa - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Zmarta - Jämförelsetjänst för lån
4. Loanstep - Lån utan UC
5. Klara lån - Jämför lån utan UC

Post Advisa, nordax bank

M

Millan

Gäst
Poäng: 0
Tjena. Fått samlingslån hos Nordax bank genom Advisa. Hur långt efter signering har ni fått brev av dem på posten? Om ni fått något?
Är mitt i en separation och vill inte att min sambo ska ta del av detta då han är extremt kontrollerande. Han flyttar på fredag och jag signerade igår. Tror ni han hinner flytta innan Advisa och nordax hinner skicka?

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 747
Moderator
Årets mest kunniga
Meddelanden
14 999
Mottagna reaktioner
6 905
Poäng
4 747
Jag tror inte han hinner flytta

M

Millan

Gäst
Jag tror inte han hinner flytta
Okej, har du koll på ungefär hur många dagar efter det brukar komma? Han är ledig imorgon men jobbar torsdag och fredag. Han är sådana som mycket väl kan öppna min post för att ta kontroll och jag vill bara gå vidare.

Fattiggrisen

Viktig medlem
Poäng: 136
Meddelanden
68
Mottagna reaktioner
33
Poäng
136
Okej, har du koll på ungefär hur många dagar efter det brukar komma? Han är ledig imorgon men jobbar torsdag och fredag. Han är sådana som mycket väl kan öppna min post för att ta kontroll och jag vill bara gå vidare.
Kan du inte ringa Nordax för att kolla? De kanske kan avvakta någon dag med att skicka.

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 6 877
Årets medlem
Årets mest hjälpsamma
Meddelanden
15 295
Mottagna reaktioner
10 686
Poäng
6 877
Det är olagligt att öppna andras post men det vet han säkert om.

Nordax brukar dock stup i kvarten skicka erbjudanden (jag fick det senast i måndags) så om han inte öppnar det skulle han fråga kan du ju bara säga att det är reklamutskick.

M

Millan

Gäst
Det är olagligt att öppna andras post men det vet han säkert om.

Nordax brukar dock stup i kvarten skicka erbjudanden (jag fick det senast i måndags) så om han inte öppnar det skulle han fråga kan du ju bara säga att det är reklamutskick.
Tack!

M

Millan

Gäst
Tack för svar. Har pratat med Advisa som inte kommer att skicka något per post. Nordax skickar inget hellre om jag går in och registrerar e-faktura.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp