• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Privatlån möjligt?

M

Melle

Gäst
Poäng: 0
Hej, jag behöver er hjälp med hur jag ska gå tillväga. Kan börja med att lista mina föutsättningar.

Förutsättningar just nu:

Lön: 360k
Förfrågningar: 11 stycken
UC score: 7.1

Lån:
Ikano bank 150k
Bank norwegian 200k
Aasa kredit 7k
Cashbuddy 25k
Credway 30k
Risicum 8k

Jag skulle vilja samla ihop allt utom Ikano bank då den räntan är bra. Jag vill alltså ta ett lån på ca. 260k för att samla ihop resten. Mina förfrågningar kommer gå ner till tre stycken i november vilket är då jag kommer söka.

Är det möjligt för mig att få en hyffsad ränta på ett lån på 260k vilket skulle innebära en skuldsättning på strax över 400k som syns på UC? Eller ska jag gå tillväga på ett annat sätt?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 193
Mottagna reaktioner
1 073
Poäng
897
Jag tror Remember kan bevilja lån redan nu. Sök via Lendo
 

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 193
Mottagna reaktioner
1 073
Poäng
897
Dom verkar ha varit väldigt lätta här ett tag.
Jag blev beviljat 300 000 kr förra månaden med ca 300 000 i blanco, 12 förfrågningar. Dock ganska kraftig sänkning på amortering sen i höstas. UC-betyg 6.
Fick hög ränta på 11 % tror jag. Tackade ja till collector på 150 000 kr med 7 % istället. Har sedan tidigare ett lån där också som var från början på 150 000 kr.

Mina erfarenheter är att Remember, Resurs Bank och Collector är givmilda. Banknorwegian är lättast, men sämst avtal.
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Annars Advisa för dem har flest banker/långivare
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp