• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Qliro Inkasso

Emil99

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
26 November 2020
Meddelanden
492
Mottagna reaktioner
157
Poäng
347
Har det jävligt tufft nu 2-3 månader innan jag skickar iväg en ansökan till lendo. Rapporterar Qliro missbrukad kredit? Vilket inkassobolag skickar dom en till? Hur många månader innan man får uppsägningsbrevet? Om jag är sen från och med på onsdag hinner jag komma till slutet på november innan jag fått uppsägningsbrevet?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

cinnamongirl

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
5 December 2018
Meddelanden
318
Mottagna reaktioner
67
Poäng
207
Vad händer efter 3 månader och man inte kan betala? Vilket inkasso har dem, blir de missbruket osv?
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 750
Mottagna reaktioner
757
Poäng
707
Vad händer efter 3 månader och man inte kan betala? Vilket inkasso har dem, blir de missbruket osv?
Vet inte vilken inkasso. Men efter 3 månader skickas skulden till inkasso och det blir en missbrukad kredit, då den ayns på UC.
 

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 239
Mottagna reaktioner
400
Poäng
557
Innan stod på uppsägningsbrevet att dom rapporterar missbruk. Nu när jag kikar så står det endast att lånet sägs upp. Nån som fått det uppsagt nyligen som kan bekräfta hur det ligger till? Gäller Qliro Kredit
 

Otto84

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
17 Januari 2019
Meddelanden
193
Mottagna reaktioner
101
Poäng
297
Sambons Qliro gick till Alektum. Vet inte om hon fick missbrukad kredit.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp