• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Qstar tankkort

Insynen

Viktig medlem
Poäng: 51
Blev medlem
28 Februari 2019
Meddelanden
58
Mottagna reaktioner
17
Poäng
51
Vill bara tipsa om Qstar tankkort eftersom jag fått hjälp här många gånger och vill ge något tillbaka. De tar creditsafe (jag har värdelöst betyg där, får inte lån någonstans, dock inga anmärkningar) och fick en limit på 10 000 kr. Eftersom det är ett tankkort går det bara att använda för drivmedel hos Qstar, Bilisten och pump men det kan vara bra att ha om man har det tufft någon period eftersom drivmedel inte är det billigaste.

Positivt: Creditsafe, faktura i slutet av månaden som man även kan få digitalt. Kvittot efter tankningen kommer på mailen. Ansökte om kortet onsdag eftermiddag, fick hem det på fredagen samma vecka.

Negativt: Går ej att använda någon annanstans än deras mackar och går inte heller att dela upp fakturan i slutet av månaden. Inte heller helt enkelt att hitta en mack om man bor i storstan, min närmsta ligger ca 2 mil bort.

Hoppas det varit till hjälp för någon för mig hjälpte det en del :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kexx

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
11 December 2017
Meddelanden
375
Mottagna reaktioner
120
Poäng
307
har sj kortet säger bara också väldigt nöjd med det och creditsafe betyg..
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Vill bara tipsa om Qstar tankkort eftersom jag fått hjälp här många gånger och vill ge något tillbaka. De tar creditsafe (jag har värdelöst betyg där, får inte lån någonstans, dock inga anmärkningar) och fick en limit på 10 000 kr. Eftersom det är ett tankkort går det bara att använda för drivmedel hos Qstar, Bilisten och pump men det kan vara bra att ha om man har det tufft någon period eftersom drivmedel inte är det billigaste.

Positivt: Creditsafe, faktura i slutet av månaden som man även kan få digitalt. Kvittot efter tankningen kommer på mailen. Ansökte om kortet onsdag eftermiddag, fick hem det på fredagen samma vecka.

Negativt: Går ej att använda någon annanstans än deras mackar och går inte heller att dela upp fakturan i slutet av månaden. Inte heller helt enkelt att hitta en mack om man bor i storstan, min närmsta ligger ca 2 mil bort.

Hoppas det varit till hjälp för någon för mig hjälpte det en del :)
Är det ett kreditkort eller betalkort?
Dvs med kreditkort man kan delbetala sin faktura?
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 632
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
QS är ett betalkort och det finns ingen möjlighet att delbetala fakturan. Personligen tycker jag det har sina begränsningar...

Är det ett kreditkort eller betalkort?
Dvs med kreditkort man kan delbetala sin faktura?
 

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
1 273
Poäng
997
Bra tips! Borde ju finnas fler kort som tar creditsafe, men tyvärr går ju utvecklingen åt motsatt håll...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp